Το Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας στο Άσσεν της Ολλανδίας


.

 Γεμάτοι εμπειρίες, γνώσεις και δεξιότητες επέστρεψαν πέντε καθηγητές του Μουσικού Σχολείου από την Ολλανδία και πιο συγκεκριμένα από το Assen που βρίσκεται στο Βόρειο τμήμα της χώρας όπου συμμετείχαν σε επιμορφωτικό σεμινάριο στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+/KA1 από τις 3/2/2018 έως και 11/2/2018. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Γεώργιος Λίτσιος Διευθυντής του Σχολείου και καθηγητής Φυσικής, Χρήστος Αγορίτσας υπεύθυνος του προγράμματος Erasmus καθηγητής Μαθηματικών, η Βασιλική Ζορμπά φιλόλογος, η Σοφία Κόκκινου φιλόλογος και η Ευφροσύνη Γιαγκίνα καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο: «Creativity in teaching and training for a better classroom behavior, how to use Music, Art, ICT and outdoor activities in Education» (Δημιουργικότητα στη διδασκαλία και στην τάξη και πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την μουσική τις τέχνες τις ΤΠΕ και τις εκτός τάξεις δραστηριότητες στην εκπαίδευση ) που διοργάνωσε ο φορέας Quarter Mediation. H γλώσσα εργασίας ήταν τα αγγλικά και το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 24 εκπαιδευτικών από την Ελλάδα, την Πολωνία, την Ρουμανία, την Ισπανία και την Πορτογαλία.

Το σεμινάριο βασίστηκε στη βιωματική μάθηση μέσω ποικίλων συνεργατικών και διαδραστικών δραστηριοτήτων, αλλά και ατομικών εργασιών που ετοίμασαν οι εκπαιδευόμενοι καθηγητές.

Στόχος της επιμόρφωσης υπήρξε η ενίσχυση των ικανοτήτων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών δημιουργώντας κατάλληλες συνθήκες ώστε μέσα και έξω από την τάξη να μπορεί ο εκπαιδευτικός να προωθεί τη δημιουργικότητα μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες.
Ήρθαν σε επαφή με τεχνικές, σύγχρονα εκπαιδευτικά και ψηφιακά εργαλεία, ώστε να μπορέσουν να προάγουν διάφορες δεξιότητες των μαθητών όπως κριτική σκέψη, τη  συνεργατικότητα – ομαδικότητα, δ\δημιουργώντας συνθήκες φιλικές για τους μαθητές.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως καταδείχθηκε, είχε και η εμπλοκή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το περιβάλλον των νέων τεχνολογιών όπως το διαδίκτυο και πολυμεσικές εφαρμογές όπως βίντεο, ήχο, κινούμενη εικόνα παρακινεί τον μαθητή να συμμετάσχει πιο ενεργά στη διαδικασία της μάθησης. Επίσης είναι σημαντικό για τον καθηγητή γιατί μπορεί να δημιουργήσει ένα μάθημα με σύγχρονα εργαλεία και να βρίσκεται σε ανοικτή επικοινωνία με τους μαθητές.

Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα επισκέφτηκαν επίσης το Άμστερνταμ και το Γκρόνιγκεν όπου και ξεναγήθηκαν στις δύο Ολλανδικές πόλεις.

Αξίζει να τονιστεί για μία ακόμη φορά ότι η επαφή των εκπαιδευτικών του σχολείου με συναδέλφους από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, η ανταλλαγή απόψεων για διδακτικές πρακτικές και μεθόδους αξιολόγησης, η ενίσχυση της διαπολιτισμικότητας και ο εμπλουτισμός γνώσεων σχετικά με διάφορες πτυχές της κουλτούρας της χώρας υποδοχής αποτελούν την προστιθέμενη αξία του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+

Η παιδαγωγική ομάδα


Total
0
Shares
Previous Article

Στις «Εξυπνες Βιώσιμες Πόλεις» ο Δήμος Τρικκαίων

Next Article

Περιβαλλοντική «ανάκριση» για τον Δήμαρχο Τρικκαίων

Total
0
Share