Έργα οδικής ασφαλείας δεν γίνονται …δυστυχώς! Όμως πινακίδες σήμανσης γιατί; Πόσο κοστίζουν …;

Δημήτρης Παπακώστας

Έργα οδικής ασφαλείας δεν γίνονται …δυστυχώς ! Όμως πινακίδες σήμανσης γιατί ; Πόσο κοστίζουν …;

Διάβημα στην κ. Διοικητή Α.Τ. Μουζακίου για λήψη άμεσων αποτελεσματικών μέτρων ώστε οι αρμόδιοι – συνυπεύθυνοι να ενδιαφερθούν έμπρακτα, πριν θρηνήσουμε θύματα στο προβληματικό οδικό δίκτυο της ορεινής Αργιθέας.

Τα δύσκολα αρχίζουν από μικρή γέφυρα Βατσουνιάς (Αργύρη) – στροφή Ογκλάβια – μόνιμο καρκίνωμα και θέση Ελληνικά  – Άγιο Μηνά.

Ανάλογα θέματα και άξονα Ανατολικής.

Ελπίζουμε στην παρέμβαση Αντιπεριφερειάρχη Κωστή Νούσιου και Δημάρχου Ανδρέα Στεργίου.

Δημήτρης Παπακώστας


ΤΟ ΔΙΑΒΗΜΑ:

Υπόψη κ. Δοικητή ΑΤ Μουζακίου

Κοινοποίηση: Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας και Δήμαρχο Αργιθέας / Αιρετούς ΔΣ

Θέμα: Σήμανση / προειδοποίηση κινδύνων σε λίαν επικίνδυνα σημεία κεντρικού δρόμου: από Διασταύρωση Ανθηρού έως Μελάνυδρο Μάραθου Αχελώου.

Παραμονή πρωτοχρονιάς με ΙΧ ανεβαίνοντας από Καρδίτσα προς Βραγκιανά διαπιστώσαμε ότι εγκυμονούνται σοβαροί κίνδυνοι για κινούμενα αυτοκίνητα λόγω στενότητας σημείων, έλλειψη στηθαίων και πλεγμάτων και κυρίως μη σήμανσης !

1. Στο 3ο χλμ από Κοράκου προς Μάραθο Παρ ολίγον να βρεθούμε στο κενό , καθότι οι δυο (2) λωρίδες γίνονται …1 & μισή, όταν διασταυρωθήκαμε με αντίθετα κινούμενο ΙΧ.

Καθίζηση ετών, χωρίς λήψη μέτρων από αρμόδιους παρά τα συνεχή διαβήματα μας.

• Έχουμε κάνει παραστάσεις στο Υπ Υποδομών και Μηχανικος του πραγματοποίησε αυτοψία Μάιο 2019, συνέταξε Έκθεση Αυτοψίας.

Κύρια αιτία η κατασκευή προφραγματων Συκιάς και η εγκατάσταση εργοταξίου εκείθεν Κοράκου στην κοίτη του ποταμού Αχελωου και η αλλαγή ρου – ανύψωση κοίτης

* Με συνέπεια να τρωθεί το «πόδι» του πρανούς και να σημειωθεί καθίζηση στο 3ο και 4ο χλμ.

Είναι εμφανής η επικινδυνότητα στα σημεία που αναφέρουμε .

* Εξοργιστικό είναι ότι ουδείς αρμόδιος ενδιαφέρθηκε να τοποθετήσει Πινακίδες Σήμανσης – Προειδοποίησης που θα σώσουν ζωές .

•• Πόσο κοστίζουν 10 πινακίδες – κοίλοι καθρέφτες ;

^ Αν η Αντιπεριφερεια ολιγωρεί , ας πιέσει η δημοτική αρχή και εν τέλει ας τοποθετήσει σήμανση από δημ ταμείο ( ο άξονας είναι ο μοναδικός δρόμος ενδοκοινοτικης συγκοινωνίας ) – διέρχεται λεωφορείο κλπ.

2. Το πιο επικίνδυνο σημείο είναι τα 500 μ στροφές έως ρέμα Πετρωτού (παλιά πυρήνα) .

Στενότητα , λακούβες , μη στηθαία – πλέγματα και ανύπαρκτη σήμανση .

3. Σκάλες Τροιζολ οι μπάρες καταστραμμένες , χωρίς ενδιαφέρον αποκατάστασης . Το πλέγμα ( οικία Ράιου) δεν καθαρίζεται ποτέ …!Εχει σώσει πολλούς -σημαντική η προστασία του .

4. Καρφί – στροφή πριν συνοικία Μελανυδρου , λίαν κλειστή – Κοίλος καθρέφτης επειγόντως .

5. Η επικινδυνότητα στις 5 οδικές σήραγγες είναι γνωστή . Έγιναν μικρά βήματα αλλά το πρόβλημα παραμένει .

^ Η ασφαλτόστρωση της εναλλακτικής διαδρομής απο λόφο 5 Αδέλφια θα έλυνε το ζήτημα οριστικά ( αλλά δεν αισιοδοξούμε ).

^ Σημειωτέον ότι το τμήμα απο Κελάρια – Αργυρι ( άνωθεν σπιτιών Τσάκαλου ) σε τραγική κατάσταση ( λίγα μέτρα αλλά άβατα). Λίγη προσοχή και ευαισθησία απαιτείται .

••• Παρακαλούμε ληφθούν άμεσα μέτρα .

Με συνεννόηση – συνεργασία μπορούμε να βελτιώσουμε καθημερινότητα και οδική ασφάλεια .

Στη διάθεση σας

Αθήνα 9-1-23

Με εκτίμηση

Δημήτρης Παπακώστας

Νομικός – Αιρετός ΤΑ 1991-2019




Total
0
Shares