WRC: Προβάδισμα Νεβίλ την πρώτη μέρα του αδυσώπητου Ράλι Σαφάρι

neuville1

Ο Βέλγος της Hyundai διανυκτέρευσε επικεφαλής μετά την πρώτη μέρα του αγώνα της Κένυας, εμπρός από τον Τακαμότο Κατσούτα της Toyota – καθώς στο σκληρό αφρικανικό έδαφος εγκατέλειψαν οι Έβανς, Ροβάνπερα και Σόρδο και είχαν μεγάλα προβλήματα οι Τάνακ και Οζιέ.

Σε οποιονδήποτε άλλον αγώνα του WRC αν ένας οδηγός έχανε 40 δευτερόλεπτα με δύο κλαταρίσματα και σοβαρά προβλήματα του κινητήρα στην τελευταια Ειδική της ημέρας, το τελευταίο που θα περίμενε θα ήταν να διανυκτερεύσει επικεφαλής της γενικής κατάταξης.

Όμως, αυτό συνέβη στον Τιερί Νεβίλ στο τέλος της πρώτης ημέρας του Ράλι Σαφάρι, 6ου φετινού γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, και είναι ενδεικτικό των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετώπισαν σχεδόν όλα τα εργοστασιακά πληρώματα στις Ειδικές Διαδρομές γύρω από τη λίμνη Ναϊβάσα, και την «όαση» του Σέρβις Παρκ.

Στο πρωινό loop των τριών Ειδικών Διαδρομών η μάχη της κορυφής επικεντρώθηκε ανάμεσα στους Νεβίλ και Κάλε Ροβάνπερα. Το μεσημβρινό Σέρβις τους βρήκε με διαφορά 5,1 δευτερολέπτων, καθώς ο Ροβάνπερα, κερδίζοντας την Ειδική ‘Οσεριάν’ πριν το Σέρβις (ΕΔ4 του αγώνα), απάντησε στις δύο προηγούμενες νίκες του Νεβίλ στη στενή ‘Τσούι Λοτζ’ και στην υπερ-γρήγορη ‘Κεντόνγκ’.

«Δεν ένιωσα ότι πίεζα τόσο πολύ, απλά αισθανόμουν άνετα με το αυτοκίνητο και προσπαθούσα να είμαι όσο πιο αποδοτικός γίνεται. Επέλεξα να αυξήσω το ύψος από το έδαφος, για να προστατεύσω το αυτοκίνητο, αλλά το αρνητικό είναι πως έτσι είναι πιο εύκολο να τουμπάρεις», είχε πει το μεσημέρι ο Νεβίλ. Και ο Ροβάνπερα τόνισε: «Είναι εκπληκτικό! Δεν έχω οδηγήσει ποτέ σε τέτοιου είδους Ειδική. Έχει τόση πολλή σκόνη μέσα στο αυτοκίνητο που δεν μπορώ να αναπνεύσω».

Σε γενικές γραμμές, πάντως, ο αγώνας για τον Βέλγο και τον νεαρό Φινλανδό πήγαινε καλά, ως τότε. Επιστρέφοντας στο ίδιο loop το απόγευμα, ο Κάλε πήρε ξανά την («κατεστραμμένη», κατά τον Νεβίλ) πρώτη απογευματινή (ΕΔ5) Ειδική και τέθηκε επικεφαλής της γενικής με διαφορά 1,2” από τον Βέλγο, αλλά ο οδηγός της Hyundai, απάντησε στην επόμενη και με χρόνο 11,2” (!) ταχύτερο του δεύτερου στην ΕΔ6 Ροβάνπερα, παρότι είχε ένα αργό κλατάρισμα, και ανέκτησε την πρωτοπορία με διαφορά 10”.

Η ΕΔ7, τελευταία της ημέρας, όμως, θα έφερνε μεγάλα προβλήματα και για τους δύο. Αρχικά ο Ροβάνπερα, που εξακολουθούσε να μην βλέπει από τη σκόνη, προχωρούσε στην Ειδική με το Toyota Yaris WRC να βρίσκει συχνά με την κοιλιά στο μαλακό χώμα. Όλη αυτή η σκόνη που αναδυόταν έμπαινε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ώσπου χωρίς πια να βλέπει ο Φινλανδός βγήκε από το δρόμο και κόλλησε στο φες-φες (τη μαλακή αφρικανική άμμο που μοιάζει με πούδρα).




Total
2
Shares