Το Εσπερινό Γυμνάσιο-Λ.Τ Καρδίτσας στην Ισπανία

Το Εσπερινό Γυμνάσιο-Λ.Τ Καρδίτσας στην Ισπανία

 

Από τις 11 έως τις 15 Φεβρουαρίου 2019, πραγματοποιήθηκε στην Ισπανία η δεύτερη εταιρική συνάντηση για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+KA229 με τίτλο “INNOVATION AND MOBILE LEARNING” και κωδικό 2018-1-EL01-KA229-047747_1 στο οποίο το Εσπερινό Γυμνάσιο-Λ.Τ Καρδίτσας συμμετέχει έχοντας το ρόλο του συντονιστή μεταξύ πέντε σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από πέντε διαφορετικές χώρες της Ε.Ε και της Τουρκίας.

Η διακρατική συνάντηση (LTTA2) έλαβε χώρα στο εκπαιδευτικό ίδρυμα La Salle Sagrado Corazon στην πόλη Jerez de la Frontera της Ανδαλουσίας. Στη συνάντηση αυτή συμμετείχαν πέντε (5) μαθητές και δύο (2) συνοδοί εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-Λ.Τ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.

Σύμφωνα με την εγκεκριμένη πρόταση του σχεδίου, δημιουργήθηκαν εργαστήρια όπου μαθητές και εκπαιδευτικοί διδάχθηκαν και εφάρμοσαν πρακτικές ασκήσεις σχετικές με τα εργαλεία Google (Docs, Drive , forms, maps, Classroom) που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μέρος της διδασκαλίας ή για τη διαχείριση της τάξης με φορητές συσκευές.

Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν ανά ημέρα ήταν οι εξής:

Μετά την όμορφη εκδήλωση καλωσορίσματος και προκειμένου οι συμμετέχοντες μαθητές να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους και να ανακαλύψουν την πόλη, συμμετείχαν χωρισμένοι σε ομάδες σε κυνήγι κρυμμένου θησαυρού μέσα στην πόλη Jerez de la Frontera, συλλέγοντας πληροφορίες για σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος με χρήση κωδικών QR που σάρωναν με το κινητό τους και απαντώντας σε ερωτήσεις που εμφανίζονταν στην οθόνη.

Τη δεύτερη ημέρα πραγματοποιήθηκε εργαστήριο με αντικείμενο τον αποθηκευτικό χώρο Google Drive όπου οι μαθητές δημιούργησαν παρουσιάσεις(Slides) σχετικά με την πολιτιστική επίσκεψη στο Δημαρχείο, στο Μαυριτανικό Alcázar και στο περίφημο οινοποιείο Gonzáles Byass. Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν αυτά τα μέρη, όπου ξεναγήθηκαν και ανακάλυψαν την ιστορία τους.

Την τρίτη ημέρα της συνάντησης οι ομάδες ασχολήθηκαν με τις φόρμες της Google (forms), δημιουργώντας ερωτηματολόγια που αφορούσαν τα κεντρικότερα σημεία της πόλης Cadiz την οποία επισκέφθηκαν το ίδιο απόγευμα, όπως τον καθεδρικό ναό, την πλατεία Συντάγματος, το Δημαρχείο, την πλατεία θεάτρου τον βοτανικό κήπο (Parque Genoves) και τo Castello De San Sabastian.

Την επόμενη ημέρα, στο εργαστήριο σχετικά με τους χάρτες της Google(maps) οι μαθητές δημιούργησαν διαδρομές ξενάγησης για την πόλη της Σεβίλλης την οποία και επισκέφτηκαν στη συνέχεια. (Πλατεία Ισπανίας, Καθεδρικός ναός, Αρένα, Torre Del Oro, Γουαλδακιβίρ, κ.α.)

Η συνάντηση έκλεισε με ένα όμορφο δείπνο όπου οι συμμετέχουσες χώρες διασκέδασαν και μοιράστηκαν πολιτισμικά στοιχεία.

H Μαδρίτη ήταν ο τελευταίος σταθμός όπου και ξεναγηθήκαμε στα κυριότερα αξιοθέατα της πρωτεύουσας της Ισπανίας.

Η επόμενη διακρατική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Μάιο στη Βουλγαρία με τη συμμετοχή τεσσάρων (4) μαθητών και δύο (2) συνοδών εκπαιδευτικών του Εσπερινού Γυμνασίου-Λ.Τ Καρδίτσας και θα αφορά τη χρήση εφαρμογών και εργαλείων Web 2.0 για συνεργατική μάθηση.

Εσπερινό Γυμνάσιο-Λ.Τ Καρδίτσας

ESPERINO KARDITSAS 3

ESPERINO KARDITSAS 1



Total
0
Shares