Το Εσπερινό Γυμνάσιο Καρδίτσας στο ERASMUS+KA229

Το Εσπερινό Γυμνάσιο Καρδίτσας στο ERASMUS+KA229

 

Το ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ συμμετέχει στο καινοτόμο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+KA229 με κωδικό 2018-1-EL01-KA229-047747_1 και τίτλο “INNOVATION AND MOBILE LEARNING” έχοντας το ρόλο του συντονιστή μεταξύ πέντε σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από πέντε διαφορετικές χώρες της Ε.Ε και της Τουρκίας.

Η μάθηση με τη χρήση φορητών συσκευών θεωρείται ιδιαίτερα αποτελεσματική, από την άποψη ότι είναι εύκολα προσβάσιμη και παρέχει άμεση ανταλλαγή γνώσεων και πληροφοριών για ένα μεγάλο εύρος θεμάτων διαρκώς εμπλουτιζόμενο, είναι συνεργατική, η ανταλλαγή εργασιών γίνεται σχεδόν άμεσα με την ηλεκτρονική μεταφορά των αρχείων και των δεδομένων και παρέχει τη δυνατότητα άμεσης ανατροφοδότησης, με την παροχή σχολίων και συμβουλών.

Τον περασμένο Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση των σχολείων της Ισπανίας της Ιταλίας της Βουλγαρίας και της Τουρκίας στο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ. Η συνάντηση ήταν διάρκειας μιας εβδομάδας και οι εργασίες για το σχέδιο  πραγματοποιήθηκαν από τις 10-12-2018 έως και τις 15-12-2018. Στην εκδήλωση υποδοχής των εταίρων παρουσιάστηκαν τα προφίλ των σχολείων εταίρων, τα εκπαιδευτικά συστήματα των συμμετεχόντων χωρών, οι στόχοι του προγράμματος και οι τρόποι υλοποίησής του για τα επόμενα δύο χρόνια.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών οι εκπαιδευτικοί από τις πέντε χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα παρουσίασαν την υπάρχουσα κατάσταση στα σχολεία τους σχετικά με τις εφαρμογές φορητής μάθησης και αποτυπώθηκαν οι τρόποι με τους οποίους η τεχνολογία μπορεί να εφαρμόζεται μέσα στην τάξη, τα είδη εξοπλισμού που απαιτούνται κ.α.  Παρουσιάστηκαν εισαγωγικές και πρακτικές ασκήσεις σχετικά με τα εργαλεία Google που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μέρος της διδασκαλίας ή για τη διαχείριση της τάξης με φορητές συσκευές, όπως: Google Classroom, Google docs, Google drive, Google maps, Google forms κ.α. Παρουσιάστηκαν επίσης κάποια εργαλεία web 2.0 όπως: Kahoot, Padlet, Voice Thread, Socrative, Rubistar, Animoto κ.α. Οι συμμετέχοντες αποφάσισαν από κοινού ποιες από αυτές θα εφαρμοστούν στα σχολεία και ετοίμασαν ερωτηματολόγια εισόδου και εξόδου του προγράμματος για να διερευνηθεί ο αντίκτυπος αυτού στις αντιλήψεις εκπαιδευτικών και μαθητών μετά την παρέμβαση.

Πραγματοποιήθηκαν επίσης εκπαιδευτικές και πολιτιστικές επισκέψεις, καθώς και εκδρομές στα αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής, με στόχο οι επισκέπτες να γνωρίσουν τον ελληνικό πολιτισμό, τις τοπικές παραδόσεις και τον τρόπο ζωής.

Η συνάντηση αυτή σηματοδότησε την έναρξη των εργασιών του προγράμματος με συμμετοχή μόνο εκπαιδευτικών. Θα ακολουθήσουν ροές και στις υπόλοιπες χώρες σε χρονικό ορίζοντα 2 ετών με συμμετοχή μαθητών και συνοδών εκπαιδευτικών των σχολείων εταίρων.

Χάρη σε αυτό το πρόγραμμα, οι διάφορες χώρες θα ανταλλάσσουν καλές εκπαιδευτικές και καινοτόμες πρακτικές με συναντήσεις στις οποίες διαμορφώνουν αμοιβαία τις διάφορες εφαρμογές και μεθοδολογίες που εκτελούνται στα σχολεία τους.

Η επόμενη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί από τις 11 έως τις 15 Φεβρουαρίου 2019 στην Ισπανία στο εκπαιδευτικό ίδρυμα La Salle Sagrado Corazon στην πόλη Jerez de la Frontera. Στη διακρατική αυτή συνάντηση θα συμμετάσχουν πέντε (5) μαθητές και δύο (2) συνοδοί εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-Λ.Τ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

esperinokarditsas1




Total
0
Shares
Previous Article

Δήμος Αργιθέας: 13.600.000€ για την αποκατάσταση της Γέφυρας Κοράκου

Next Article

Νέα δωρεά προς το Ιστορικό Λαογραφικό Μουσείο «Γ. ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ» Μαυρομματίου


Total
0
Share