Το μπάχαλο και στην Παιδεία!



Το μπάχαλο και στην Παιδεία!

Τζάκσον Μπράουν: «Όταν έχεις να ανέβεις ένα βουνό, μη νομίζεις ότι θα γίνει μικρότερο αν περιμένεις».

Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς, εν μέσω κρίσης και εν μέσω καλοκαιριών, από τα νομοσχέδια ταφόπλακες και τις μουλωχτές τροπολογίες που έφερε η κυβέρνηση της ΝΔ και η κα Κεραμέως, για την Παιδεία! Το έκτρωμα του «μεγάλου αδελφού», την αύξηση των μαθητών στα Δημοτικά από 22 σε 26 εν μέσω πανδημίας, την αύξηση του εξεταστικού φόρτου, την επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, την εισαγωγή των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, την αύξηση των πρότυπων σχολείων, τη βάση του 10 και τον περιορισμό των εισακτέων στα Πανεπιστήμια (αναβλήθηκε προσωρινά λόγω πανδημίας), την εξίσωση των πανεπιστημιακών πτυχίων με αυτά των ιδιωτικών κολεγίων, την κατάργηση της δυνατότητας ελεύθερης πρόσβασης των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, την κατάργηση 37 νέων πανεπιστημιακών τμημάτων (Βρεφονηπιοκόμων στην Καρδίτσα, Νομικής Πατρών..), την αναστολή (εις άπειρον) λειτουργίας των διετών προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης, την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, την κατάργηση της αυτοτέλειας των πανεπιστημίων και ένα σωρό άλλα υποτιμητικά για τη δημόσια εκπαίδευση;

Και ενώ η κυβέρνηση της ΝΔ είχε τη δυνατότητα να προετοιμαστεί και να φερθεί με σοβαρότητα προκειμένου να θωρακίσει τις σχολικές υποδομές για την ασφάλεια του εκπαιδευτικού και μαθητικού πληθυσμού, εν μέσω δευτέρου κύματος πανδημίας, ξεκίνησαν με μάσκες αλεξίπτωτα και baby παγουρίνο.

Αν δεν είναι αυτό πολιτική ευθύνη, τότε τι είναι;

Και ενώ η θέση των μαθητών είναι στις τάξεις με τους παιδαγωγούς τους, η κυβέρνηση της ΝΔ δεν πήρε σοβαρά μέτρα όπως την μείωση των μαθητών στην τάξη και την πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικών.

Αν δεν είναι αυτό πολιτική ευθύνη, τότε τι είναι;

Και ενώ αναμενόταν η δεύτερη φάση πανδημίας και προβλεπόταν το δεύτερο “lockdown”, η κυβέρνηση της ΝΔ δεν μερίμνησε για την εύρυθμη λειτουργία των δημοσίων δικτύων και ψηφιακών πλατφορμών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Αν δεν είναι αυτό πολιτική ευθύνη, τότε τι είναι;

Και ενώ είναι προφανώς απαραίτητο για κάθε παιδί και κάθε εκπαιδευτικό να διαθέτει τον αναγκαίο ηλεκτρονικό εξοπλισμό για τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική – μαθησιακή διαδικασία, η κυβέρνηση της ΝΔ δεν ενίσχυση τον εξοπλισμό σχολείων με περισσότερες φορητές συσκευές, ώστε να μην δημιουργούνται μαθητές δύο ταχυτήτων.

Αν δεν είναι αυτό πολιτική ευθύνη, τότε τι είναι;

Το υπουργείο Παιδείας όμως, δε δίστασε να ρίξει την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς και στους πολίτες. Δεν θα αργήσει να ρίξει την ευθύνη και στους μαθητές. Εξάλλου, αυτό δεν κάνει πάντα; Όλοι οι άλλοι έχουν την ευθύνη εκτός από τους «επιτελικούς» και τους «άριστους».

Η κυβέρνηση της ΝΔ έχει υποχρέωση να φροντίζει για τη δημόσια και δωρεάν παιδεία και οφείλει να εξασφαλίζει την πρόσβαση σε όλους τους μαθητές. Η κα Κεραμέως είχε στη διάθεση της οκτώ μήνες να φροντίσει για τις  αναβαθμισμένες σχολικές πλατφόρμες ώστε να προετοιμάσει τις κατάλληλες συνθήκες για την «τηλε εκπαίδευση», μια δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία για εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Οι πολιτικές που εφαρμόζει η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη για τη δημόσια εκπαίδευση είναι αποτυχημένες και είναι φανερό ότι πλήττεται το δημόσιο σχολείο. Η ασφαλή επιστροφή των μαθητών και φοιτητών στα θρανία απέτυχε, όπως απέτυχε και η  πολυδιαφημιζόμενη εκπαιδευτική διαδικασία, μέσω Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με την κατάρρευση της Webex και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Ανικανότητα, μισοβέζικα πράγματα, αναστολή αποφασιστικών πρωτοβουλιών και ενεργειών για το δημόσιο σύστημα παιδείας, αποφάσεις εχθρικές και προς τους εκπαιδευτικούς και προς τους μαθητές.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΙΣ;

Καρδίτσα 10/11/2020

ΣΠΥΡΙΔΩΝ Ε. ΛΑΠΠΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ  ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ

Total
0
Shares
Previous Article
Στοχευμένες παρεμβάσεις για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Ε.Ο. Λάρισας - Βόλου

Στοχευμένες παρεμβάσεις για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Ε.Ο. Λάρισας - Βόλου

Next Article

Ανακοίνωση του Κτηνιατρικού Συλλόγου Καρδίτσας σχετικά με το δεύτερο lock down


Total
0
Share