Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Σπύρος Λάππας: Γνωρίζεις τί συμβαίνει στην ΠΑΙΔΕΙΑ;;;

Το υπουργείο Παιδείας,  δεν φτάνει που ανοίγει τα σχολεία (εκτός της Γ’ Λυκείου), εν μέσω υγειονομικής κρίσης  για μόνο 7 μέρες, δεν φτάνει που πέρασε στα μουλωχτά την τροπολογία έκτρωμα του «μεγάλου αδελφού» στη τάξη, δεν φτάνει που πιάστηκε να λέει ψέματα στο πανελλήνιο, ότι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα είχε συναινέσει στη «ζωντανή μετάδοση» του μαθήματος μέσω ιντερνέτ, δεν φτάνει που φέρνει ένα πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, χωρίς να καταδεχτεί να κάνει διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα, ζητάει και τα ρέστα.

Δεν ξαφνιαζόμαστε που για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση της ΝΔ και η υπουργός κ. Κεραμέως αποφασίζει, εν μέσω κρίσης και καλοκαιριού, με γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς περιορισμένους στα σπίτια τους να  προχωρήσει σε ένα αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο για την ΠΑΙΔΕΙΑ, με αυταρχισμό και επιβολή ρυθμίσεων σε βάρος της μόρφωσης και με σκοπό ότι δεν θα βρει αντιστάσεις. Το ίδιο άλλωστε έκανε και με την κατάργηση του ασύλου το καλοκαίρι του 2019.

Για μια ακόμα φορά, η κυβέρνηση της ΝΔ, θεωρεί την κρίση της πανδημίας ως ευκαιρία για την επιβολή οπισθοδρομικών και αντιδημοκρατικών πολιτικών. Βρήκε την κατάλληλη ώρα να πλήξει ΚΑΙ το δημόσιο σχολείο.

Σε συνεννόηση με το Μαξίμου η κα. Κεραμέως φέρνει νομοσχέδιο – ταφόπλακα για εκπαιδευτικούς και μαθητές το οποίο περιλαμβάνει ισχυρά  χτυπήματα στο δημόσιο σχολείο:

Εισάγει στο Νηπιαγωγείο νέα γνωστικά αντικείμενα (αγγλικά, πληροφορική) με κατεύθυνση την «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου σ’ αυτή την ευαίσθητη ηλικία.

Αυξάνει στα Δημοτικά τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, από 22 που ήταν μέχρι σήμερα σε 26 (ειρωνεία εν μέσω πανδημίας), οδηγώντας σε κατακερματισμό μικρότερων σχολείων, όπως στην περίπτωση του νομού μας.

Είναι φανερό ότι το υπουργείο δεν το ενδιαφέρουν οι προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών.

Μετατρέπει το Γυμνάσιο και Λύκειο σε εξεταστικό κέντρο, αυξάνοντας πάλι τον εξεταστικό φόρτο, επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων στο Λύκειο (η χαρά των φροντιστηρίων), και σπρώχνει ένα μεγάλο μέρος του μαθητικού πληθυσμού να οδηγηθεί σε ιδιώτες του «Σκόιλ ελικικού». .

 Αποκλείει από τα ημερήσια  ΕΠΑΛ το δικαίωμα των νέων άνω των 17 ετών να σπουδάζουν την ειδικότητα που θέλουν. Προφανώς καταλαβαίνει κανείς ότι ο ηλικιακός και κοινωνικός αυτός φραγμός, εκτός του ότι εξοστρακίζει χιλιάδες μαθητές, σημαίνει συγχρόνως κλείσιμο και συρρίκνωση σχολείων, με επιπτώσεις στους ίδιους εκπαιδευτικούς των ΕΠΑΛ. Είναι η ίδια κυβέρνηση, που το 2013 έθεσε σε διαθεσιμότητα 2.500 εκπαιδευτικούς.

Αυξάνει τα πρότυπα σχολεία και θεσμοθετεί περισσότερες εξετάσεις εισαγωγής και σκληρή αξιολόγηση. Αριστεία ίσων συνεχείς εξετάσεις, για το Υπουργείο.

Επαναφέρει το αντιπαιδαγωγικό μέτρο αναγραφής της διαγωγής των μαθητών  στα απολυτήρια, για να ακολουθεί τους νέους σε όλη τους τη ζωή και επανέρχονται οι εξαντλητικές πολυήμερες αποβολές.

Σχεδιάζεται η βάση του 10 και ο περιορισμός των εισακτέων στα Πανεπιστήμια  (αναβάλλεται μόνο για φέτος λόγω πανδημίας), έρχεται η ίδρυση μεταγυμνασιακών σχολών κατάρτισης, η ανήλικη μαθητεία, η κατάργηση των υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης και πολλά άλλα που έχουν ήδη εξαγγελθεί.

Είναι φανερό ότι η πολιτική της  κα. Κεραμέως στοχεύει στην απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης και στην απάλειψη συμμετοχής όλων των κοινωνικών στρωμάτων  σε αυτήν. Είναι φανερό ότι πίσω από όλα αυτά χτίζεται το επιχειρηματικό νεοφιλελεύθερο σχολείο.  Είναι φανερό ότι πίσω από τις αραχνιασμένες πρακτικές της Ν.Δ. κρύβονται τα «νέα δωράκια» που έχει υποσχεθεί στα ιδιωτικά κολέγια και ΙΕΚ.

Να περιμένουμε με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, ότι κάθε μέρα θα είναι χειρότερη από την σημερινή.


ΣΠΥΡΙΔΩΝ Ε. ΛΑΠΠΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ  ΣΥΡΙΖΑ

ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΣΥΡΙΖΑ




Total
0
Shares
Previous Article
porti katolisthiseis Nousios slide

Οριστική λύση στο πρόβλημα των κατολισθήσεων στην Πορτή

Next Article
IPA Karditsas trofima koronoios slide

Δεν σταματά η δράση της ΙΡΑ

Related Posts