Πρόσκληση τακτικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Λίμνης Πλαστήρα

.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

   Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 67 και 69 του ν.3852/2010 σας καλούμε να προσέλθετε στο Δημαρχείο του Δήμου σε τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, την 29η Μαΐου 2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 19:00 με θέματα ημερήσιας διάταξης τα παρακάτω:

  1. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με αναμόρφωση του προϋπολογισμού του Δήμου έτους 2018 (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  2. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με υποβολή αίτησης χρηματοδότησης στο πρόγραμμα “ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι”, στον Άξονα Προτεραιότητας :«Βελτίωση των βασικών περιβαλλοντικών υποδομών και ιδίως αυτών της επεξεργασίας των λυμάτων», με τίτλο: «Ολοκληρωμένη διαχείριση αστικών λυμάτων για την προστασία της δημόσιας υγείας και την βελτίωση της ποιότητας των υπόγειων, επιφανειακών υδάτων και των ακτών κολύμβησης» (Πρόσκληση ΙΙ). (Εισηγητής: Εισηγήτρια: κα Χρήστου Όλγα, Πρόεδρος Δ.Σ.)
  3. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση του 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (Α.Π.Ε.) και του 1ου Πρωτοκόλλου Κανονισμού Τιμών Μονάδος Νέων Εργασιών (Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε.) του έργου : «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΣΕΝΙΚΟΛΑ» (Εισηγήτρια: κα Παπαστεργίου-Ζαρκάδα Αικατερίνη, Αντιδήμαρχος)
  4. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με σύναψη προγραμματικής σύμβασης με την Περιφέρεια Θεσσαλίας για την Πράξη: «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Τ.Κ. ΜΠΕΛΟΚΟΜΙΤΗ» (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  5. Συζήτηση και λήψη απόφασης για την αποδοχή και απόδοση πίστωσης στη Σχολική Επιτροπή του Δήμου ποσού 5.360,00 € της Β’ κατανομής έτους 2018 για κάλυψη λειτουργικών δαπανών των σχολείων. (Εισηγήτρια: κα Ξηροφώτου Βασιλική, Δημοτική Σύμβουλος)
  6. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση δαπανών για προσαυξήσεις φόρων (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  7. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διοργάνωση εκδήλωσης για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. (Εισηγητής: κος Αργύρης Γεώργιος, Αντιδήμαρχος)
  8. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση της υπηρεσίας «Μηχανογραφική επεξεργασία δεδομένων» και καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  9. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με ανάκληση της 235/2017 απόφασης του Δ.Σ. με θέμα την  επιλογή πιστωτικού ιδρύματος για άνοιγμα/διατήρηση λογαριασμών του Δήμου. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  10. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με επεκτάσεις-μετατοπίσεις δικτύου ηλεκτροφωτισμού. (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  11. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή βεβαιωμένων οφειλών. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  12. Συζήτηση και λήψη απόφασης για έγκριση πρωτοκόλλων παραλαβής υπηρεσιών. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  13. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση θεώρησης αδειών επαγγελματιών πωλητών υπαίθριου εμπορίου. (Εισηγητής: κος Αργύρης Γεώργιος, Αντιδήμαρχος)
  14. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με αίτηση του κ. Ζέρβα Χαράλαμπου του Αποστόλου για μείωση μισθώματος του ακινήτου «Αναψυκτήριο» στην Πλαζ Λαμπερού. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  15. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με αίτημα του κ. Χαραλαμπίδη Δημήτριου για μείωση μισθώματος του ακινήτου (κατάστημα) στη θέση “Αλώνω” στην Τ.Κ. Πεζούλας. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  16. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με αίτηση του κ. Νικολάου Σωτήριου για παράταση ωραρίου μουσικής. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)

Η Πρόεδρος του Δ.Σ.

Χρήστου Όλγα



Total
0
Shares