Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 5ο Συνέδριο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Virtual CSUM2020)

Virtual CSUM2020

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 5ο Συνέδριο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Virtual CSUM2020)

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 5ου Συνεδρίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Virtual CSUM2020), το οποίο διοργανώνει το Εργαστήριο Κυκλοφορίας, Μεταφορών και Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας (TTLog) κάθε δύο χρόνια από το 2012.

Το CSUM2020 πραγματοποιήθηκε στις 17-19 Ιουνίου 2020 και ήταν το πρώτο ψηφιακό διεθνές συνέδριο που διοργανώνει το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Φέτος, το Συνέδριο φιλοξένησε συμμετέχοντες από 25 χώρες της Ευρώπης, Ασίας, Αμερικής και Αφρικής. Κατά την τριήμερη διάρκειά του, παρουσιάστηκαν 120 επιστημονικές εργασίες από 300 συγγραφείς. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με κοινή συνεδρία με προσκεκλημένες ομιλίες από εκπροσώπους της Διεύθυνσης Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ, της Volvo Transportation Systems της Σουηδίας, δημιουργού του αυτοματοποιημένου συστήματος διαχείρισης στόλου ταξί, της εταιρείας Aimsun Ισπανίας, δημιουργού του ομώνυμου προγράμματος προσομοίωσης της κυκλοφορίας και του νέου προγράμματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής «Ορίζοντας Ευρώπη». Οι υπόλοιπες παράλληλες συνεδρίες κάλυψαν θέματα σχετικά με συνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα, κοινωνικά δίκτυα, μεγάλα δεδομένα, ψηφιοποίηση, τεχνολογίες μετασχηματισμού, επιχειρηματικά μοντέλα και μεθόδους εκτίμησης επιπτώσεων των συστημάτων μεταφορών.

Στόχος του CSUM2020 ήταν να φέρει κοντά και να αναπτύξει στενούς δεσμούς μεταξύ επιστημόνων, επαγγελματιών και χρηστών που προέρχονται από τον χώρο της έρευνας, της εφαρμογής και της κοινωνίας. Οι άξονές του, οι οποίοι αποτελούν και τους πυλώνες ανάπτυξης των μεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο, κάτω από την ομπρέλα των «Έξυπνων πόλεων» αφορούν σε:

  • Συστήματα ανταποκρινόμενα στη ζήτηση για μετακινήσεις.
  • Συνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα.
  • Ηλεκτροκίνηση και εναλλακτικά καύσιμα.
  • Συστήματα παροχής κινητικότητας ως υπηρεσία.

Στο πλαίσιο των παραπάνω, προωθούνται συστήματα μικροκινητικότητας (σκούτερ, ηλεκτρικά ποδήλατα, μικροοχήματα), μέσα μαζικής μεταφοράς και συνδυασμός αυτών, μοιρασμένα οχήματα και μοιρασμένη μετακίνηση. Η δυνατότητα ο μετακινούμενος να σχεδιάζει, να κάνει κράτηση και να πληρώνει τη μετακίνησή του σε ένα ενοποιημένο πληροφοριακό σύστημα ενισχυμένο από την κατάλληλη υποδομή και κινητό εξοπλισμό, καταδεικνύεται ιδιαίτερα ελκυστική από τους χρήστες (αποδοχή στο 82% από αυτούς), αφού αναμένεται να τους παρέχει υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης, ενώ εκτιμάται ότι θα επιφέρει μείωση στους περιβαλλοντικούς ρύπους, τα ατυχήματα και τη χωρική κατάληψη.

Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά στις δραστηριότητες του Συνεδρίου, μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: http://www.csum.civ.uth.gr/.

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου,

Γραμματεία 5ου Συνεδρίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Εργαστήριο Κυκλοφορίας, Μεταφορών και Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας-TTLog

Πεδίον Άρεως, 38334 Βόλος, Ελλάδα

E-mail: infocsum@civ.uth.gr

Ιστοσελίδα Συνεδρίου: http://csum.civ.uth.gr/




Total
0
Shares
Previous Article
pafsilipo

Το Παυσίλυπο οδηγείται στην παρακμή και την απαξίωση

Next Article
emporopanigiri

Επιμελητήριο Καρδίτσας: Επιστολή σε Χαρδαλιά και Γεωργιάδη για την εμποροπανήγυρη

Related Posts

Mitsotakis Mouzaki eksofyllo
Διαβάστε περισσότερα

ΔΕΙΤΕ Φωτογραφίες και Βίντεο από την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Μουζάκι

ΔΕΙΤΕ Φωτογραφίες και Βίντεο από την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Μουζάκι Φωτογραφίες: Πέτρος Ζιώγας Βίντεο: Νίκος…
2o dimotiko sxooleio mouzakiou museotek.net
Διαβάστε περισσότερα

2o Δημοτικό Σχολείο Μουζακίου: Η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία στην υπηρεσία της εκπαίδευσης

2o Δημοτικό Σχολείο Μουζακίου: Η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία στην υπηρεσία της εκπαίδευσης Συνεργασία του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μουζακίου…
Τεχνικό άρθρο για το Φράγμα Πύλης Τρικάλων
Διαβάστε περισσότερα

Τεχνικό άρθρο για το Φράγμα Πύλης Τρικάλων

Περισσότερες από δύο φορές, θα το γέμιζε ο “Πορταϊκός Ποταμός”, μειώνοντας κατά 74 εκατομμύρια m3, περίπου, την πλημμύρα του κάμπου της “Θεσσαλίας”