Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες δημοπράτησης του έργου της κατασκευής του τμήματος Τερψιθέας – Ραχούλας

larisa trikala

 

Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού της δημοπράτησης του έργου του έργου της κατασκευής του οδικού τμήματος από Ι/Κ Τερψιθέας έως Α/Κ Ραχούλας συνολικού προϋπολογισμού 450.000 ευρώ ενέκρινε η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Θεσσαλίας ανοίγοντας το δρόμο για τη συμβασιοποίηση του έργου.

Πρόκειται για ένα σημαντικό με το οποίο ολοκληρώνεται ουσιαστικά η αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Λάρισα – Τρίκαλα και με το οποίο η Εθνική Οδός Λάρισας – Τρικάλων θα διαθέτει πλέον σε όλο το μήκος της δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και με παράδρομους σ’ όλο το μήκος της.

Αναφορικά με το συγκεκριμένο έργο ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός τόνισε τα εξής: «Η Περιφέρεια Θεσσαλίας μελέτησε, ενέταξε στο ΕΣΠΑ και δημοπράτησε την υλοποίηση ενός σημαντικού οδικού έργου με το οποίο η Θεσσαλία αποκτά ακόμη έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο ο οποίος συνδέει τη Λάρισα με τα Τρίκαλα. Μετά την έγκριση του αποτελέσματος του διαγωνισμού δημοπράτησης ανοίγει ο δρόμος για τη συμβασιοποίηση του μεγάλου αυτού έργου με το οποίο βελτιώνονται οι δυνατότητες κυκλοφορίας και οι περιβαλλοντικές συνθήκες της ευρύτερης περιοχής. Ευχαριστώ τις υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας».

Στοιχεία έργου

Το έργο αφορά στην βελτίωση του τμήματος της Εθνικής Οδού, από τον Ισόπεδο Κόμβο (Ι/Κ) Τερψιθέας έως τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Ραχούλας, μήκους περί τα 5,5 χιλιόμετρα, καθώς και στις προσαρμογές στην υφιστάμενη οδό (αρχή και τέλος) και το αντίστοιχο παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Ειδικότερα περιλαμβάνονται:

  • Η μετατροπή σε Κυκλικό Κόμβο του υφιστάμενου σηματοδοτούμενου Ι/Κ Τερψιθέας
  • Η διαπλάτυνση – βελτίωση της κύριας αρτηρίας, από τον Ι/Κ Τερψιθέας (Χ.Θ. 6+600) έως πριν τον Α/Κ Ραχούλας (Χ.Θ. 12+073), μήκους 5,5 χιλιομέτρων
  • Η κατασκευή παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν της κύριας αρτηρίας σε όλο το μήκος αυτής, για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών,

Η κατασκευή τεχνικού Κάτω Διάβασης που συνδέει και τις εκατέρωθεν παράπλευρες οδούς, στη Χ.Θ. 8+391 της αρτηρίας, στη διασταύρωση με την οδό προς το Κ.Τ.Ε.Ο. Λάρισας.

larisa trikala 1




Total
0
Shares
Previous Article
Υπογράφτηκε η Προγραμματική Σύμβαση για τα Υποβρύχια Μουσεία στη Θεσσαλία

Υπογράφτηκε η Προγραμματική Σύμβαση για τα Υποβρύχια Μουσεία στη Θεσσαλία

Next Article
Τρίκαλα: Λεωφορεία Χωρίς Οδηγό Νο 2 και «οδηγός» για τεχνητή νοημοσύνη οχημάτων μέσω Κίνας

Τρίκαλα: Λεωφορεία Χωρίς Οδηγό Νο 2 και «οδηγός» για τεχνητή νοημοσύνη οχημάτων μέσω Κίνας