Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Ο ακριβός και υποβαθμισμένος σιδηρόδρομος – αποτέλεσμα της πολιτικής απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης του

Τάσος Τσιαπλές

Ο ακριβός και υποβαθμισμένος σιδηρόδρομος – αποτέλεσμα της πολιτικής απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης του, από Ε.Ε και αστικές κυβερνήσεις

Το πρόσφατο περιστατικό με το τρένο που ήταν να ξεκινήσει από τον Βόλο για την Λάρισα, αλλά έμεινε από βλάβη, όπως έμεινε και το λεωφορείο που κλήθηκε να κάνει αυτό το δρομολόγιο, δεν είναι ένα μεμονωμένο γεγονός.

Είναι μια ακόμα έκφραση της υποβάθμισης των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών στη χώρα μας, στο πλαίσιο της πολιτικής απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, που προώθησαν όλες οι αστικές κυβερνήσεις Ν.Δ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, με βάση τις οδηγίες της Ε.Ε, είτε με το ελληνικό κρατικό μονοπώλιο του ΟΣΕ, είτε με το ιταλικό κρατικό μονοπώλιο ”Ferrovie dello Stato Italiane, για χάρη των κερδών τους.

Αυτή η πολιτική, αντί για σύγχρονες ασφαλείς και με χαμηλό κόστος επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές όπως παραπλανητικά υπόσχονταν όλες οι αστικές κυβερνήσεις, έφερε δραστική μείωση του αριθμού των εργαζομένων και επιδείνωση της εργασιακής θέση αυτών που απέμειναν στον σιδηρόδρομο, περισσότερα προβλήματα ασφάλειας.

Έφερε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, κατάργηση αρκετών δρομολογίων πανελλαδικά και στη Θεσσαλία (μόλις 5 δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, 6 δρομολόγια Λάρισα-Βόλος), αφού σκοπός των επιχειρηματικών ομίλων και των αστικών κυβερνήσεων, είναι η αύξηση της κερδοφορίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία σημειωτέον επιδοτείται αδρά από το ελληνικό κράτος με 250 εκατ. ευρώ για 5 χρόνια για την κάλυψη των «άγονων» γραμμών, που αποφάσισε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ το 2017 και με επέκταση της επιδότησής της με απόφαση της κυβέρνησης της Ν.Δ, για άλλα 10 χρόνια, φτάνοντας στα 750 εκατ. ευρώ.

Έφερε την ιεράρχηση και υλοποίηση έργων από τις κυβερνήσεις Ν.Δ, ΣΥΡΙΖΑ και την περιφέρεια Θεσσαλίας, με κριτήριο την εξυπηρέτηση των διευρωπαϊκών δικτύων και τη μετατροπή της χώρας σε κόμβο μεταφορών για το κεφάλαιο και την καθυστέρηση απαραίτητων έργων ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του δικτύου προς όφελος του λαού.

Το ΚΚΕ, αγωνίζεται για σύγχρονες, ποιοτικές, φθηνές και ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές, ενάντια στην πολιτική απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης των ελληνικών σιδηροδρόμων από την Ε.Ε και αστικές κυβερνήσεις.

Είναι υπέρ της ανάπτυξης του σιδηροδρομικού δικτύου, των συνδυασμένων μεταφορών, για να γίνουν οι σιδηροδρομικές και άλλες μεταφορές, κοινωνική ιδιοκτησία, στο πλαίσιο της σοσιαλιστικής Ελλάδας, ενταγμένες σε ένα κεντρικό κρατικό φορέα μεταφορών που θα λειτουργεί με κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες.

Παράλληλα καλεί το λαό, να συμπαραταχτεί μαζί του στον αγώνα:

Για άμεση ουσιαστική μείωση της τιμής των εισιτηρίων.

Για την επαναφορά των κομμένων δρομολογίων από Λάρισα προς Βόλο και αντιστρόφως, του προαστιακού Λάρισας-Θεσσαλονίκης, την επαναδρομολόγηση των απευθείας πρωινών τρένων από Καλαμπάκα προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, των ανταποκρίσεων με τρένο από τον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου προς την Καλαμπάκα.

Για την διακοπή των κρατικών επιδοτήσεων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Για την μετατροπή όλων των συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου, για όλους τους εργαζόμενους και την πρόσληψη νέου μόνιμου προσωπικού με ΣΣΕ. 

Τάσος Τσιαπλές, στέλεχος του ΚΚΕ, επικεφαλής της Λαικής Συσπείρωσης στην Περιφέρεια Θεσσαλίας




Total
0
Shares
Previous Article
Κ. Τσιάρας: η Δικαιοσύνη αλλάζει

Κ. Τσιάρας: η Δικαιοσύνη αλλάζει

Next Article
Στα …Βουνά οι λύσεις για προστασία και ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας - Ανοιχτή Επιστολή: Να αφεθούν απερίσπαστα τα στελέχη της ΔΤΕ Καρδίτσας για έργα οδικής ασφάλειας - Συντήρησης Δρόμων - Σταθερό οικονομικό όφελος έχουν οι οικιακοί καταναλωτές στις περιοχές εγκατάστασης αιολικών πάρκων - Όψιμοι πανηγυρισμοί για Φράγμα-Λίμνη Σμοκόβου! Για το φράγμα Μεσοχώρας Τρικάλων - του Μουζακίου και της Συκιάς Καρδίτσας: ΟΥΔΕΝ - Έργα Μεταφοράς νερών Αχελώου: Η μόνη λύση για την Θεσσαλία για αποτροπή Σαχαροποίησης κάμπου και απογείωση ορεινής Αργιθέας !!! - «Κλείδωσε» η χρηματοδότηση για άσφαλτο στα Ρόγκια - Όρια Ν. Ευρυτανίας και Στέγαστρο Μ. Σκάλα - Οι νέοι Κοινοτάρχες ας μεριμνήσουν για οδοντιατρική περίθαλψη παιδιών - γυναικών - υπερηλίκων - Τακτική Συγκοινωνία στα Ορεινά: Πότε το ΔΣ ΚΤΕΛ Καρδίτσας - Η αρμόδια Αντιπεριφέρεια και η Δημοτική Αρχή Αργιθέας θα απαντήσουν; - Η 8η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα για τις Γυναίκες δεν θα γιορταστεί φέτος - 80 ημέρες έως 31-12-23: Πώς θα πορευθεί η πληγωμένη Θεσσαλία χωρίς ισχυρή περιφερειακή ηγεσία; - Η Θεσσαλία ξανά στο προσκήνιο - Ισότιμος Εταίρος στο Σχέδιο Ανασυγκρότησης - Ανθεκτικότητας! - Δ. Παπακώστας: Οι ελεύθεροι Θεσσαλοί δεν πείθονται από απερχόμενο περιφερειάρχη - Κυριακή ψηφίζουν αλλαγή - νέα αρχή! - Θεσσαλία: Θέλουμε πρόοδο - ασφάλεια και νέα Ηγεσία στην Περιφέρεια με Γνώση - Ενότητα - Η κάλπη περιφερειακών αιρετών κρύβει εκπλήξεις στις 8-10-23 για το μέλλον της Θεσσαλίας & Θεσσαλών! - Δημήτρης Παπακώστας: Αναμόρφωση συστήματος Διακυβέρνησης Δήμων - Περιφερειών - «Θέατρο παραλόγου» με τη γέφυρα «Αργύρη» - Σωστά ενεργεί το Υπουργείο Υποδομών: Σύγχρονη Γέφυρα ΤΩΡΑ στον άξονα προς Άρτα - όχι πτυσσόμενη προσωρινή Μπέλευ - Δημήτρης Παπακώστας: Οι Αργιθεάτες ανά τη Θεσσαλία αξίζουν την φροντίδα και του ορεινού Δήμου Αργιθέας, της πατρίδας τους! - Έξι 24ωρα (150 ώρες) ως την e-κατάθεση ψηφοδελτίων ενόψει τοπικών εκλογών της 8ης Οκτωβρίου 2023 - Στροφή κατοίκων πόλεων για διακοπές στα ορεινά! - Έργα Ασφάλτου από ΤΕΚ ΑΕ στην επαρχιακή οδό 9 «Βραγκιανά (διασταύρωση) - Β' Μάραθο - Λίμνη - ΙΜ Σπηλιάς» απαιτείται ... θαύμα!!! - Τον ΣΥΡΙΖΑ και την ΝΕ Καρδίτσας εκφράζουν οι ακραίες θέσεις για έργα ΑΠΕ του ‘Υπευθύνου’ Περιβάλλοντος; - Τις πταίει; Για μη παραγωγή έργων στον ορεινό Δήμο Αργιθέας; - Περιφερειακός σύμβουλος Πλειοψηφίας αποχωρεί λόγω απαρχαιωμένου οδικού δικτύου στο Πήλιο - Δημήτρης Παπακώστας

Δημ. Παπακώστας: Περιφέρεια Θεσσαλίας- Λεφτά ...υπάρχουν για Λάρισα!

Related Posts