Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Νέα άλματα για τον Μύλο των Ξωτικών

Δράσεις για την κοινωνία, σεμινάρια για τους επιχειρηματίες και ετοιμασίες για την επόμενη διοργάνωση

Δράσεις για την κοινωνία, σεμινάρια για τους επιχειρηματίες και ετοιμασίες για την επόμενη διοργάνωση

Ανταπόδοση στα παιδιά, σεμινάρια σε επιχειρηματίες και σχεδιασμός για τον επόμενο Μύλο των Ξωτικών, ήταν οι τρεις ειδήσεις από την πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρικκαίων.

Με θέμα τον απολογισμό για τον 7ο Μύλο των Ξωτικών, το Δημοτικό Συμβούλιο Τρικκαίων συζήτησε (την Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018) σε ουσιαστική βάση για το μέλλον.

Ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου στάθηκε σε τρία σημεία:

– την καταξίωση του Μύλου, ως του μεγαλύτερου χριστουγεννιάτικου προορισμού σε όλη τη χώρα, με πραγματικά στοιχεία

– τη βελτίωση όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τα παιδιά και τους επισκέπτες

– τη συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και επιχειρηματίες.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Παπαστεργίου ανακοίνωσε:

– τη διάθεση ποσού 35.000€ από τα κέρδη του Μύλου, για την αγορά κιτ ρομποτικής και προγραμματισμού, που θα διατεθούν σε όλα τα σχολεία του Δήμου Τρικκαίων (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης). «Από τα παιδιά ήρθαν τα κέρδη, στα παιδιά τα αποδίδουμε», τόνισε ο Δήμαρχος Τρικκαίων

– την έναρξη σεμιναρίων στους επιχειρηματίες της περιοχής. Με δαπάνη του Δήμου Τρικκαίων και τη συνεργασία του Επιμελητηρίου και του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων, στόχος είναι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους επισκέπτες και η άνοδος του επιπέδου εξυπηρέτησης για ξενοδοχεία, εστιατόρια, ταβέρνες, μπαρ, καφετέριες κ.α. Μια από τις αιτίες που οδήγησαν σε αυτή τη δράση, ήταν δηκτικά σχόλια σε σελίδες τουριστικού ενδιαφέροντος για ζητήματα εξυπηρέτησης – παροχής υπηρεσιών από καταστηματάρχες.

– ήδη σχεδιάζεται ο επόμενος, ο 8ος Μύλος των Ξωτικών, που θα ξεκινήσει να λειτουργεί στις 30 Νοεμβρίου 2018.

Επίσης ο κ. Παπαστεργίου στάθηκε:

– στην τεράστια ευκαιρία για την περιοχή του Δήμου Τρικκαίων

– στην επιτυχία του τρόπου προβολής σε συνάρτηση με τη μεγάλη απήχηση στα αθηναϊκά ΜΜΕ

– στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του Δήμου

– στην άνοδο των Τρικάλων ως τουριστικού προορισμού πρώτου μεγέθους

Νωρίτερα ο πρόεδρος της e-trikala ΑΕ, που διοργανώνει το μεγάλο αυτό χριστουγεννιάτικο πάρκο, κ. Γιάννη Κωτούλα, αναφέρθηκε στην εισήγησή του:

– στις 1.108.618 επισκέψεις

– στα λογιστικά κέρδη ύψους 173.434,68 €

– στην τεράστια επιτυχία της διοργάνωσης

– στα οφέλη για την τοπική και όχι μόνο αγορά.

Και τόνισε ότι ο συγκεκριμένος απολογισμός συζητείται πολύ νωρίς, μετά από μια άκρως επιτυχημένη διοργάνωση με μεγάλη προσέλευση, οικονομικά οφέλη για την πόλη και τους επιχειρηματίες όλης της περιοχής, τεράστιο αντίκτυπο στις τουριστικές αγορές και σχετικές με αυτές ιστοσελίδες.

Υπενθύμισε, ακόμη, ότι ο μύλος Ματσόπουλου, ως βιομηχανικό και αγροτικό μουσείο, είναι πλέον επισκέψιμος για όλους και ειδικά για τους μαθητές όλων των σχολείων της χώρας.

Στη συζήτηση που ακολούθησε, η αντιπολίτευση εστίασε με καλόπιστη κριτική σε επί μέρους ζητήματα για τεχνικά ή οικονομικά στοιχεία. Οι δημοτικοί της σύμβουλοι έθεσαν επίσης ερωτήματα για το μέλλον και τη συνέχεια της διοργάνωσης.

mylos




Total
0
Shares
Previous Article

Το 10ο WordPress meetup στη Λάρισα

Next Article

Επιστολή διαμαρτυρίας προς τον πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Μαυρομματίου "Ο ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ"