ΛΑ.ΣΥ Θεσσαλίας: Όχι στις νέες αυξήσεις στα διόδια – Να καταργηθούν σε όλους τους δρόμους

Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας: Ο υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι στην Π.Ε Λάρισας - ΛΑ.ΣΥ Θεσσαλίας: Όχι στις νέες αυξήσεις στα διόδια - Να καταργηθούν σε όλους τους δρόμους - Λαική Συσπείρωση Θεσσαλίας: Οι υποψήφιοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Θεσσαλίας στην Π.Ε Καρδίτσας - Η Λαική Συσπείρωση για το «γάμο» ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Κουρέτα - Η «Λαική Συσπείρωση» Θεσσαλίας στο Περιφερειακό Συμβούλιο για την φονική πυρκαγιά στη Μαγνησία - Παρεμβάσεις και Ανακοινώσεις της Λαικής Συσπείρωσης Θεσσαλίας για την Π.Ε Καρδίτσας Η Λαική Συσπείρωση δεν νομιμοποιεί την απαράδεκτη διαδικασία της κατεπείγουσας και διά περιφοράς συνεδρίαση του ΠΣ Θεσσαλίας - ΛΑ.ΣΥ Θεσσαλίας: Να διοριστεί άμεσα μόνιμος γιατρός στο Περιφερειακό Ιατρείο Βραγκιανών - ΛΑ.ΣΥ Θεσσαλίας: Πρόταση ψηφίσματος στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας για τους καλλιτέχνες - Λαική Συσπείρωση: Όχι στον εθνικισμό και στον αλυτρωτισμό - Πρόταση ψηφίσματος για την προστασία των δικαιωμάτων των ΑΜεΑ - Η Λαική Συσπείρωση Θεσσαλίας χαιρετίζει την απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στην Τράπεζα Πειραιώς - ΛΑ.ΣΥ Θεσσαλίας: Κάτω τα χέρια από την κυριακάτικη αργία - Επερώτηση για τον δρόμο Ελασσόνας - Κοζάνης και την παράκαμψη Ελασσόνας - Λαική Συσπείρωση Θεσσαλίας

ΛΑ.ΣΥ Θεσσαλίας: Όχι στις νέες αυξήσεις στα διόδια – Να καταργηθούν σε όλους τους δρόμους

Να καταργηθούν όλα τα διόδια και οι συμβάσεις παραχώρησης των δρόμων στους επιχειρηματικούς ομίλους

Οι επιχειρηματικοί όμιλοι που τους έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευση των εθνικών δρόμων, από τις κυβερνήσεις (Ν.Δ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ), ανακοίνωσαν ότι από 1η Σεπτέμβρη 2023 θα επιβάλουν νέες τσουχτερές ανατιμήσεις (12%), στα ήδη ακριβά χαράτσια των διοδίων, προκειμένου να διασφαλίσουν την κερδοφορία τους.

Οι νέες αυξήσεις στα διόδια θα προσθέσουν ένα ακόμα πλήγμα στο ήδη λεηλατημένο εισόδημα των ανθρώπων του μόχθου, που αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τους αυτοκινητόδρομους, για να πάνε και να επιστρέψουν στις δουλειές και τα σπίτια τους ή αλλιώς να μετακινούνται από τους επικίνδυνους παράδρομους βάζοντας σε κίνδυνο την ίδια τη ζωή τους.

Να μια ακόμα απόδειξη τι σημαίνει καπιταλιστική ανάπτυξη για την οποία δουλεύουν κυβερνήσεις, αστικά κόμμα και τα στελέχη τους στην περιφέρεια Θεσσαλίας και στους Δήμους. Οι μισθωτοί, οι βιοπαλαιστές αγρότες και επαγγελματίες πλήρωσαν και πληρώνουν πανάκριβα για την κατασκευή του οδικού δικτύου, αφού οι εταιρείες που το κατασκευάζουν και στη συνέχεα το εκμεταλλεύονται για πολλές δεκαετίες με τα δυσβάσταχτα διόδια, συμμετέχουν με το 10% περίπου και τα υπόλοιπα δίνονται από το κράτος, δηλαδή από την βαριά φοροληστεία του λαού.

Και στη συνέχεια πληρώνουμε πανάκριβα διόδια. Πανάκριβα καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο), 2 € το λίτρο, εκ’ των οποίων πάνω από το 1 € είναι κρατική φορολογία και από το υπόλοιπο το 90% το καρπώνονται τα μονοπώλια του πετρελαίου. Υπέρογκους φόρους για αγορά αυτοκινήτου, για τέλη κυκλοφορίας, για ασφάλιστρα και τόσα άλλα. Δεν αντέχουμε άλλο!

Τα διόδια και οι διαρκείς αυξήσεις δεν έγιναν για την ασφαλή μετακίνηση του λαού, όπως ισχυρίζονται διαχρονικά οι κυβερνήσεις Ν.Δ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας και οι Δήμαρχοι που στηρίζονται απ’ αυτά τα κόμματα, αλλά για να ωφεληθούν οι μεγαλοεργολάβοι και οι μεγάλες εταιρείες που διακινούν τα εμπορεύματά τους σε μικρότερο χρόνο.

Τα όσα ψελλίζουν κατά καιρούς, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Αγοραστός και οι δήμαρχοι Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ, για ακριβά διόδια, αποτελούν προσπάθεια εξαπάτησης των λαϊκών στρωμάτων, αφού όλοι αυτοί, πλην ΚΚΕ, συμφωνούν με τις πολιτικές των κομμάτων τους, ότι οι αυτοκινητόδρομοι, θα βρίσκονται στα χέρια των μεγαλοεργολάβων που θα τους εκμεταλλεύονται για δεκαετίες, στήνοντας όλο και περισσότερα διόδια με δυσβάσταχτα χαράτσια.

Η «Λαική Συσπείρωση» Θεσσαλίας, υποστηρίζει ότι είναι δικαίωμα του λαού και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να έχει δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές συγκοινωνίες και δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους.

  • Καμία αύξηση στα χαράτσια των διοδίων, αλλά να καταργηθούν όλοι οι σταθμοί διοδίων και οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων στους επιχειρηματικούς ομίλους.
  • Ελεύθερη διέλευση σε όλο το εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο.
  • Ενιαίος εθνικός, αποκλειστικά δημόσιος κατασκευαστικός φορέας που θα κατασκευάζει σύγχρονα, ποιοτικά και φθηνά έργα υποδομής για τις λαϊκές ανάγκες (δρόμους, κατοικίες, σχολεία, υγειονομικές μονάδες, κλπ), χωρίς να επιβαρύνεται ο λαός και με προστασία του περιβάλλοντος.
  • Δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές και με δωρεάν χρονικές ζώνες, συγκοινωνίες. Δημόσια έργα, λαϊκή περιουσία.
  • Να μειωθούν δραστικά οι τιμές στα καύσιμα και στα εισιτήρια.
  • Να πληρώσουν την κρίση οι πλουτοκράτες που την δημιούργησαν. Να φορολογηθεί τώρα με 45% το μεγάλο κεφάλαιο.

22/8/2023





Total
0
Shares