«Κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας είναι οι νέες υποδομές» σύμφωνα με τον υποψήφιο Βουλευτή Καρδίτσας της Νέας Δημοκρατίας κ. Κώστα Τσιάρα ο οποίος επισκέφτηκε την περασμένη Κυριακή 23 Ιουνίου 2019 την Κερασιά, το Κρυονέρι, τη Φυλακτή, την Πεζούλα, το Νεοχώρι, τον Μπελοκομίτη, την Καρίτσα, τη Μούχα, την Καστανιά, το Λαμπερό, τον Μεσενικόλα, το Μορφοβούνι και το Φράγκο.
Συνομιλώντας με τους κατοίκους, ο κ. Τσιάρας έκανε λόγο για μια περιοχή απείρου κάλλους που διαθέτει αναξιοποίητα πλεονεκτήματα για την τουριστική της ανάπτυξη. «Μια περιοχή η οποία δικαιούται μια περισσότερο αναβαθμισμένη θέση στον χάρτη των ελκυστικών χειμερινών τουριστικών προορισμών της πατρίδας μας», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
«Η περιοχή μας διαθέτει εξαιρετικές ξενοδοχειακές υποδομές που μπορούν να ανταγωνιστούν επάξια μεγάλες μονάδες που προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες, όλες τις εποχές του χρόνου» είπε και πρόσθεσε πως «πρέπει να ξεκλειδώσουμε τα μεγάλα έργα υποδομής που θα κάνουν ακόμα περισσότερο προσβάσιμη την περιοχή και τα γραφικά χωριά της Λίμνης Πλαστήρα». Σε αυτή την κατεύθυνση πρότεινε, μάλιστα, τη σύμπραξη του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα ως ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο για την ολοκλήρωση μεγάλων έργων υποδομής στην περιφέρεια.
«Ενώ ο τουρισμός θα μπορούσε να αποτελεί ένα σημαντικό μοχλό για την περιφερειακή ανάπτυξη, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, δυστυχώς, παραμένει όμηρος της υπερφορολόγησης που τα τελευταία χρόνια βύθισε την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού μας προϊόντος» συμπλήρωσε ο Καρδιτσιώτης πολιτικός και ισχυρίστηκε πως το φορολογικό σχέδιο του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη μπορεί να δώσει πραγματική ώθηση στον περιφερειακή οικονομία.
Παράλληλα, έκανε λόγο για ένα εμπλουτισμένο τουριστικό προϊόν που μπορεί να παράσχει η Καρδίτσα, καθώς «μπορεί να συνδυάσει το μοναδικό της φυσικό περιβάλλον, με εξαιρετικής ποιότητας αγροτικά προϊόντα» όπως είπε, δείχνοντας έτσι στην κατεύθυνση ανάπτυξης συμπράξεων του τουριστικού με τον αγροτικό κλάδο. Τέλος, ο πρώην Υπουργός πρόταξε την ανάγκη μια νέας καμπάνιας τουριστικής προβολής που θα ξεπεράσει τα εθνικά όρια, σε συνεργασία με τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, «για την ανάδειξη του τόπου και την προσέλκυση τουριστών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου που ρίχνουν ζεστό χρήμα στην αγορά».