Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Κ. Αγόρης: Εκεί που ξεκινά η άσφαλτος, τελειώνει η Καρδίτσα

Κ. Αγόρης: Γιατροί και οδικά είναι ζητήματα που πρέπει να λυθούν - Κ. Αγόρης: Το ψέμα… νερό δεν γίνεται για Σοφάδες, Παλαμά, Καρδίτσα - Κ. Αγόρης: Επίσκεψη Μητσοτάκη στα... πεταχτά - ΑΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Κ. Αγόρης: Εκεί που ξεκινά η άσφαλτος, τελειώνει η Καρδίτσα

*Ο Κωνσταντίνος Αγόρης είναι μέλος της Ν.Ε. Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, δημοσιογράφος, οικονομολόγος

Ένας… αργιθεάτικος μύθος λέει πως όταν, κάποια στιγμή, ο Κ. Αγοραστός βρέθηκε στην Αργιθέα και ρώτησε που τελειώνει ο νομός Καρδίτσας (σε εκείνη την περιοχή και σε ό,τι αφορά στα οδικά) οι ντόπιοι του απάντησαν με πικρό χιούμορ: «Εκεί που ξεκινά η άσφαλτος».

Ο περιφερειάρχης γέλασε. Δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά.

Οι διαπεριφερειακοί δρόμοι, που παραμένουν χωματόδρομοι (μόνο στην πλευρά του νομού Καρδίτσας), όπως το «Βραγκιανά – Ρόγκια – όρια νομού» (6χλμ από Καρδίτσα προς Ευρυτανία), το «Αργύρι – Γέφυρα Αυλακίου/Καταφυλλίου» (6,5χλμ από Καρδίτσα προς Αιτωλοακαρνανία) και τμήμα του «Πετρίλο – Τροβάτο Ευρυτανίας» (6χλμ από Καρδίτσα προς Ευρυτανία), είναι δικής του ευθύνης.

Και αδιαφορεί εδώ και πάνω από δέκα χρόνια, ειδικά για το πρώτο οδικό τμήμα. Από την αδιαφορία διαρκείας ταλαιπωρούνται μικροί μαθητές, επαγγελματίες και επισκέπτες, που ειδικά τον χειμώνα, κάνουν καθημερινά δρομολόγια σε απαράδεκτους και επικίνδυνους δρόμους.

Και η κατάσταση αυτή αποτελεί μία από τις αιτίες που διώχνουν από την περιοχή τις οικογένειες με μικρά παιδιά και τους κτηνοτρόφους/παραγωγούς. Αυτούς, δηλαδή, για τους οποίους τώρα δήθεν κόπτεται ο Μητσοτάκης να κρατήσει στον τόπο τους.

Και τι λέτε πως κάνει ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κ. Αγοραστός, μετά από δέκα χρόνια απραξίας;

Προσπαθεί να πασάρει τα δύο πρώτα, τουλάχιστον, έργα στο αναπτυξιακό σχέδιο Αγράφων, που ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Παρέδωσε, λέει, και σχετικό υπόμνημα.

Πόσο κοστίζουν τα δύο έργα, σύμφωνα με τον ίδιο τον περιφερειάρχη και έγγραφα που έχει στείλει στο υπουργείο Υποδομών, όπου ούτε ο Κ. Καραμανλής ιδρώνει για το θέμα;

  • 6,6 εκατ. ευρώ το Βραγκιανά – Ρόγκια – όρια νομού και
  • 5,1 εκατ. ευρώ το Αργύρι – Γέφυρα Καταφυλλίου.
  • 11,7 εκατ. ευρώ στο σύνολο, δηλαδή.

Πόσα αναλογούν στον δήμο Αργιθέας για οδικά έργα, σύμφωνα με το «αναπτυξιακό» σχέδιο Μητσοτάκη;

  • 14 εκατ. ευρώ στην καλύτερη περίπτωση.

Περισσεύουν, δηλαδή, και 2,3 εκατ. ευρώ.

Ε, ας του τα δώσουμε και αυτά να βελτιώσει τους -δικής του αρμοδιότητας- δρόμους σε Τύμπανο και Ανατολική Αργιθέα, που είναι διαλυμένοι και επίσης επικίνδυνοι εδώ και χρόνια.

Τελικά, το περιβόητο αναπτυξιακό σχέδιο Αγράφων θα καλύψει νέες παρεμβάσεις και θα δώσει άλλη προοπτική βιωσιμότητας και ανάπτυξης στην περιοχή ή δημιουργήθηκε για να καλύψει την πολυετή εγκατάλειψη της Αργιθέας από τον Κ. Αγοραστό;

Στα Βραγκιανά θα λέγαμε με πικρό χιούμορ πως «εκεί που ξεκινά η λογική, τελειώνει η αδιαφορία του Αγοραστού».




Total
0
Shares
Previous Article
Papagiannidis Markinos Toev Tavropou

Επίσκεψη του Γ.Γ. Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών ΥΠΑΑΤ κ. Δ. Παπαγιαννίδη στον ΤΟΕΒ Ταυρωπού

Next Article
ellinikes simaies Larisa

Ο Δήμος Λαρισαίων τιμά την απελευθέρωση της πόλης από την γερμανική κατοχή