Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Η απλή μέθοδος των… αλλαγών… δεν είναι και τόσο απλή!

syriza logo new

Η απλή μέθοδος των… αλλαγών… δεν είναι και τόσο απλή!

Παρά την πανδημία και τον εγκλεισμό…..

Πάντα με κλειστές τις πόρτες του διαλόγου….

Πάντα με προειλημμένες αποφάσεις….!! Όλα αυτά:

  1. Πανεπιστημιακή αστυνόμευση,
  2. κατάργηση του ασύλου,
  3. εξίσωση των κολεγίων με τα Δημόσια πανεπιστήμια,
  4. νόμος για την Ιδιωτική εκπαίδευση προς όφελος των σχολαρχών,
  5. ελάχιστη βάση εισαγωγής στην τριτοβάθμια και εξοβελισμός – δώρο των αποφοίτων στα ιδιωτικά κολέγια,
  6. νόμος – ταφόπλακα για την Επαγγελματική εκπαίδευση,
  7. κάμερες στις τάξεις,
  8. κατάργηση των κοινωνικών και των καλλιτεχνικών μαθημάτων,
  9. άνοιγμα των σχολείων χωρίς μέτρα προστασίας,
  10. τηλεκπαίδευση για λίγους,
  11. τράπεζα θεμάτων,
  12. αξιολόγηση σχολικών μονάδων.
  • Μα, είναι όλα καλά στην εκπαίδευση και δε χρειάζονται αλλαγές;

Θα ρωτούσε εύλογα κάθε προβληματισμένος πολίτης.

  • Όχι, δεν είναι όλα καλά, αλλά δεν είναι η στιγμή κατάλληλη για αλλαγές.

Εν μέσω πανδημίας, με απώλειες, περιορισμούς, αδυναμία (και άρνηση) διαλόγου, απροσδόκητη ανατροπή της κανονικότητας κάθε βεβιασμένη κίνηση προώθησης και νομιμοποίησης αλλαγών δε συνάδει με το πνεύμα δημοκρατίας και βάζει σε σκέψεις και τον πιο εφησυχασμένο πολίτη.

Ειδικότερα:

* Η θέσπιση του μέσου όρου της βαθμολογίας των υποψηφίων ως βάσης για την είσοδο στα Πανεπιστήμια αφήνει απέξω από αυτά περίπου το 50% των υποψηφίων ρίχνοντας στον καιάδα της απαιδευσίας μεγάλο μέρος των φτωχότερων λαϊκών στρωμάτων! Γιατί ….δεν μπορεί οικονομικά να ανταποκριθεί τουλάχιστον το 50% των υποψηφίων ως πελατεία στα ιδιωτικά κολέγια.

* Περικοπή εισακτέων στα ΑΕΙ λοιπόν εν μέσω πανδημίας. Αλλά -φυσικά!- όχι βάση εισαγωγής στα ιδιωτικά κολέγια (εκεί ας μπαίνουν και με μηδέν, λέει η κυβέρνηση) την ίδια στιγμή που αναγνωρίζονται στους αποφοίτους τους επαγγελματικά δικαιώματα ίδια με των δημόσιων πανεπιστημίων! Η Υπουργός νομοθετεί πρώτα την ισοτιμία των πτυχίων των κολλεγίων με αυτά των Δημόσιων Πανεπιστημίων, και δεν θεσμοθετεί καμία απολύτως διαδικασία εισαγωγής στα κολλέγια παρά μόνον την απλή εγγραφή. Αρκεί να έχει κανείς τη δυνατότητα να πληρώνει δίδακτρα. Και αν δεν την έχει μπορεί να δανειστεί.

* Πολλοί αστυνομικοί – λίγοι καθηγητές … Αν θα λύσει το θέμα  της παιδείας αυτός ο συνδυασμός …. Είναι απορίας άξιο..! Τα Πανεπιστήμια έχουν ανάγκη από καθηγητές και όχι από αστυφύλακες. Όλα πλήττονται από την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση.

* Η αρμονική ανάπτυξη, η σωστή ωρίμανση, η δημιουργική πρωτοβουλία, η συνεργασία και η δημιουργία ευαισθητοποιημένων πολιτών αφήνουν την υπουργό ασυγκίνητη. Αυτό φαίνεται από την κατάργηση στην Ε’ και ΣΤ’ τάξη του δημοτικού του μαθήματος της «Θεατρικής Αγωγής», όπως και την  κατάργηση από την Α’ και Γ΄τάξη του Λυκείου των μαθημάτων Καλλιτεχνικής Παιδείας και κοινωνιολογίας αντίστοιχα..

Στη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία, η πολιτική, η τέχνη… δεν έχουν θέση η κοινωνιολογία, η καλλιτεχνική παιδεία, τα «Στοιχεία Θεατρολογίας», τα Εικαστικά, η Μουσική, η ελεύθερη σκέψη των νέων…

Ο καθένας αφήνει το αποτύπωμα του απέναντι στη ιστορία και με αυτόν τον τρόπο καταγράφεται το ιστορικό γίγνεσθαι. Κι απέναντι σε όλα αυτά ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη του. Γιατί η ιστορία, πάνω από όλα, διδάσκει!

ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Ματιάτου Διονυσία




Total
0
Shares
Previous Article
ΕΣ Μουζακίου: Αίτημα για άμεση επανασύνδεση του δρόμου μπροστά από το Δημαρχείο με τον περιφερειακό

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για εργασίες φυσικού αερίου εντός του Μουζακίου μέχρι την Παρασκευή 29/01

Next Article
Nikos doukas

Στον Παλαμά την Πέμπτη 28/01 για τα προβλήματα των αγροτών ο Νίκος Δούκας