Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

F1: Κινδυνεύει η θέση του Φέτελ στην Aston Martin

f1

Εντείνονται οι φήμες περί αντικατάστασης του τετράκις πρωταθλητή από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ στην Aston Martin F1, αν ο Γερμανός δεν βρει σύντομα την παλιά, καλή του απόδοση.

Μετά από τα κεφάλαια της Red Bullκαι της Ferrari, ο Φέτελ ξεκίνησε φέτος το νέο του στην Aston Martin με το χειρότερο δυνατό τρόπο: τα προβλήματα αξιοπιστίας στις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν τον άφησαν με ελάχιστα χιλιόμετρα για την προσαρμογή του σε ένα πρωτόγνωρο μονοθέσιο και κινητήρα.

Ως αποτέλεσμα, στα δύο πρώτα GP της χρονιάς ο Γερμανός ηττήθηκε κατά κράτος από τον Λανς Στρολ, που φυσικά έχει προσαρμοστεί πλήρως στην ομάδα και στο μονοθέσιο – ενώ η πίεση οδήγησε τον πρώην πρωταθλητή σε αρκετά, και καταστροφικά, οδηγικά λάθη.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου/16-4-2021

.Οι φήμες περί πρόωρης λύσης του συμβολαίου του από την Aston Martin γεννήθηκαν μετά το GP του Μπαχρέιν, που η Aston Martin ανακοίνωσε ότι προσέλαβε τον Νίκο Χούλκενμπεργκ για εφεδρικό οδηγό, και εντάθηκαν μετά το GP της Εμίλια Ρομάνα όπου ο Φέτελ είχε ακόμα ένα κακό τριήμερο.

Ο Χούλκενμπεργκ, εξάλλου, ήταν και ο οδηγός που στην ίδια ομάδα (Racing Point) πέρσι αντικατέστησε τους Σέρχιο Πέρεθ και Λανς Στρολ, λόγω προβλημάτων υγείας των τελευταίων.

Με τις φήμες περί αντικατάστασης του Φέτελ από νωρίς φέτος να έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο, ο “Χουλκ” ρωτήθηκε αν αυτό είναι ένα πιθανό σενάριο: “Όχι, δεν το νομίζω”, απάντησε. “Πιστεύω ότι θα τελειώσει τη χρονιά εκεί. Χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο, και δεν αισθάνεται καλά στο αυτοκίνητο ακόμα. Μπορεί να το δει κανείς αυτό από το χρονόμετρο. Αλλά έτσι κι αλλιώς αυτό δεν είναι δική μου απόφαση”.

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ

Τις φήμες, εξάλλου, σχολίασε και ο πρώην ομόλογος του Φέτελ στην RBR, Μαρκ Ουέμπερ, λέγοντας: “Δεν πιστεύω ότι αυτό το αυτοκίνητο ταιριάζει στον Σεμπάστιαν και τόσο πολύ. Δεν είναι ο τύπος του αυτοκινήτου που θέλει. Του αρέσουν αυτοκίνητα με πολλή πρόσφυση, πολλή άντωση, και είναι πολύ ντελικάτος οδηγός, έχοντας ιδιαίτερη αίσθηση του αυτοκινήτου.

Αλλά όταν η πρόσφυση είναι λιγότερη, με τα Pirelli,τα αυτοκίνητα δίνουν στον οδηγό λιγότερη σιγουριά, και τότε δεν του ταιριάζουν.Αυτό είναι πρόβλημα για τον Σεμπ, διότι δείτε τον Χάμιλτον: είναι πάντα δυνατός. Μπορείτε, επίσης, να δείτε ότι πλέον αρχίζει να κουράζεται – κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια στη Ferrari».

Ο Αυστραλός κατέληξε: «Ο κόσμος πιστεύει ότι το απολαμβάνω να τον βλέπω να υποφέρει αλλά όχι, δεν είμαι χαρούμενος. Θέλω να τον βλέπω να τα πηγαίνει καλά, διότι ειλικρινά είναι πολύ παράξενο να δείχνει τόσο διαφορετικός. Αλλά έτσι είναι η F1, δεν μπορούμε να γεννάμε δικαιολογίες για τους οδηγούς που δεν αποδίδουν καλά. Αν είσαι στο τέλος της καριέρας σου και υποφέρεις, πρέπει να λες τα πράγματα με το όνομά τους».

Photocredits:2021 Mark Sutton/Associated Press/ Luca Bruno/Associated Press




Total
0
Shares
Previous Article
kairos afrikaniki skoni

Καιρός: Αυξημένες συγκεντρώσεις αφρικανικής σκόνης - Στη Θεσσαλία από 11 έως 30 βαθμοί Κελσίου 

Next Article
of ierapetras

Super League 2: Καραϊσκάκης και ΟΦ Ιεράπετρας νίκησαν και έβαλαν "φωτιά" στην "ουρά"