Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Ενημερωτική εκδήλωση από το Επιμελητήριο Καρδίτσας με θέμα «Ecommerce και digital marketing, Ευκαιρίες και ερωτήματα»

Συνεδριάζει το ΔΣ του Επιμελητηρίου Καρδίτσας την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024 - Ενημερωτική εκδήλωση του Επιμελητηρίου Καρδίτσας με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα - Επιμελητήριο Καρδίτσας: Ημερίδα για την δημόσια εκτέλεση μουσικής από τις επιχειρήσεις του κλάδου εστίασης - Συνεδριάζει το ΔΣ του Επιμελητηρίου Καρδίτσας την Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023 - Επιμελητήριο Καρδίτσας: Άμεσα μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων του Ν. Καρδίτσας που επλήγησαν από τον «ΝΤΑΝΙΕΛ» - Ενημέρωση του Επιμελητηρίου Καρδίτσας για τις επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από πλημμύρες - Συμμετοχή του Επιμελητηρίου Καρδίτσας στην 87η Δ.Ε.Θ. - Τακτική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Καρδίτσας - Επαναληπτική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Καρδίτσας - Ειδική εκδήλωση με θέμα την Πάταξη της Παραοικονομίας και του Παρεμπορίου και την προστασία των στεγασμένων επιχειρήσεων - Συνεδριάζει το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Καρδίτσας - Συνεδριάζει μέσω τηλεδιάσκεψης το Επιμελητήριο Καρδίτσας

Ενημερωτική εκδήλωση από το Επιμελητήριο Καρδίτσας με θέμα «Ecommerce και digital marketing, Ευκαιρίες και ερωτήματα»

Το Επιμελητήριο Καρδίτσας σας προσκαλεί σε ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώνει την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 18:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου (Ηρώων Πολυτεχνείου 3, 3ος όροφος) με την ακόλουθη θεματολογία:

  1. Ecommerce 

– Αναγκαιότητα online παρουσίας επιχειρήσεων

– Ecommerce, τι πρέπει να γνωρίζετε για το ηλεκτρονικό εμπόριο

– Διαφορές και ομοιότητες ηλεκτρονικού εμπορίου με το παραδοσιακό εμπόριο

– Οπτική επικοινωνία και φιλικότητα χρήσης

– Κόστος. Τι να περιμένετε και τι να (προ)υπολογίσετε

– 10+1 σημεία που πρέπει να προσέξετε στην επιλογή συνεργάτη

– Κίνδυνοι και παγίδες

  1. Digital Marketing (Meta Platform/Google)

– Η διαφήμιση και το όφελος για τις επιχειρήσεις (έμμεσο και άμεσο)

– Κανάλια προώθησης. Αναφορά στα 2 κυριότερα κανάλια της Meta Platform (Facebook και Instagram) και της Google.

– Τι να επιλέξετε

– Τι να προσέξετε

– Τρόποι μεγιστοποίησης αποτελεσμάτων

– Τεχνικές marketing ψυχολογίας στο ecommerce

– Αναφορά στα marketplaces (skroutz, best price, shopflix)

Παρουσίαση ημερίδας: Παναγιώτης Αρκομάνης

Συντονισμός ημερίδας: Πέτρος Παπαδάκος, μέλος της Διοίκησης του Επιμελητηρίου




Total
0
Shares
Previous Article
dimos karditsas logo 2024

Δωρεάν προγράμματα άθλησης από την αντιδημαρχία αθλητισμού του Δήμου Καρδίτσας

Next Article
Τον Δήμαρχο Καρδίτσας κ. Β. Τσιάκο επισκέφτηκε ο υφυπουργός υποδομών κ. Ν. Ταχιάος

Τον Δήμαρχο Καρδίτσας κ. Β. Τσιάκο επισκέφτηκε ο υφυπουργός υποδομών κ. Ν. Ταχιάος