Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Δυτική Θεσσαλία: Οι ανισότητες οξύνονται και… σιδηροδρομικώς!

Δημήτρης Παπακώστας
 Δημήτρης Παπακώστας

Δυτική Θεσσαλία: Οι ανισότητες οξύνονται και… σιδηροδρομικώς!

Γράφει ο Δημήτρης Παπακώστας

Επί εποχής Υπουργίας Μεταφορών Νίκου Σαλαγιάννη (πριν 22 χρόνια) θυμάμαι εγκαινιάστηκε η νέα σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή από ΠαλαιοΦάρσαλο έως Σοφάδες-Καρδίτσα-Καλαμπάκα/Μετέωρα.

Η Δυτική Θεσσαλία, ούσα απομονωμένη οδικά (στροφές Δομοκού-ημιτελής σύνδεση Καρδίτσας με έδρα Περιφέρειας Θεσσαλίας-Λάρισα) αποκτούσε επιτέλους αναβαθμισμένη σιδηροδρομική συγκοινωνία με Αθήνα-Λάρισα-Θεσσαλονίκη.
Ενώ, το κεντρικό Κράτος χρηματοδοτεί την κατασκευή ενός σούπερ αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας (Ε65) από Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Εγνατία οδό (με Σήραγγες, γέφυρες και σε ευθεία γραμμή) και η ολοκλήρωση του αναμένεται τον επόμενο χρόνο (Τμήμα Λαμία-Ομβριακή) έρχεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα 2021 και ανακοινώνει περικοπή δρομολογίων τρένων και μεταφορά επιβατών με … λεωφορείο από ΠαλαιοΦάρσαλο έως Μετέωρα…!

• Πάλι υποβάθμιση ανεξήγητη και αντίφαση στην όλη πολιτική του Υπουργείου Μεταφορών, το οποίο καλείται να επιληφθεί του ζητήματος που απαξιώνει την Δυτική Θεσσαλία και οξύνει τις ανισορροπίες σε σχέση με ευημερούσα Ανατολική.

• Δύο νομοί, ένας πλούσιος παραγωγικός κάμπος, αξιόλογοι τουριστικοί προορισμοί Μετέωρα-Περτούλι-Λίμνη Πλαστήρα-Αργιθεάτικα ορεινά χωριά Νότιας Πίνδου και κοιλάδας Αχελώου ποταμού, “υποβιβάζονται” με την άστοχη απόφαση του ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη….”βήτα κατηγορία”!

– Που οφείλεται; Στην χαμηλή επιβατική κίνηση; Έχει ληφθεί υπόψη ο περιορισμός λόγω μέτρων Κυβέρνησης κατά του Covid19;
– Ποιο το ποσοστό μείωσης εισιτηρίων σε σχέση με προηγούμενη τριετία;

• Κατανοούμε ότι η εταιρεία κοιτάζει το οικονομικό αποτέλεσμα, τη βιωσιμότητα, όμως οφείλει να καλύπτει συγκοινωνιακά όλο το υπάρχον σύγχρονο δίκτυο.
Το κεντρικό Κράτος να εποπτεύει και να παρεμβαίνει!

* Γιατί με το τρένο ταξιδεύεις, χαίρεσαι τη διαδρομή …..με τα άλλα μέσα, απλά μετακινείσαι!

* Ζητείται η χρυσή τομή – τουλάχιστον έως ότου δοθεί στην κυκλοφορία το νότιο τμήμα Ε65 και ισορροπημένη ανάπτυξη μεταξύ Δυτικής Θεσσαλίας με Ανατολική, Ορεινής με Πεδινή και Αστικά κέντρα!
Οι κρατούντες ας το έχουν υπόψη τους ….

Δημήτρης Παπακώστας/16-6-21




Total
0
Shares
Previous Article
sintakseis papoudes

Αναδρομικά συνταξιούχων: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή τους

Next Article
Ασημίνα Σκόνδρα

Ασ. Σκόνδρα: Ξεκαθαρίζουμε το θολό τοπίο στο εργασιακό

Related Posts