Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Δύο Δρόμοι: Γέφυρα Κοράκου – Άρτα (80χλμ) – Γέφυρα Κοράκου – Καρδίτσα (80χλμ): Δύο διαφορετικές περιφέρειες!!!

Γέφυρα Κοράκου - Άρτα (80χλμ) - Γέφυρα Κοράκου - Καρδίτσα (80χλμ) - Η ζοφερή υπόθεση της «Ανάπλαση Αθήνας ΑΕ» ευκαιρία για ανάπλαση-ανασύνθεση του αυτόνομου ελεύθερου Αυτοδιοικητικού χώρου - Το αλαλούμ με διορισμό Γιατρών στα ορεινά άγονα Ιατρεία συνεχίζεται από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υγείας - Δημήτρης Παπακώστας - Άρχισε να ακούγεται η «μυστική βοή των πλησιαζόντων γεγονότων»

Δύο Δρόμοι: Γέφυρα Κοράκου – Άρτα (80χλμ) – Γέφυρα Κοράκου – Καρδίτσα (80χλμ): Δύο διαφορετικές περιφέρειες!!!

Γράφει ο Δημήτρης Παπακώστας


Όποιος κινηθεί στον κεντρικό δρόμο από Θεσσαλικά Βραγκιανά προς Άρτα διαπιστώνει το ενδιαφέρον της αρμόδιας περιφερειακής αρχής Ηπείρου / Αντιπεριφέρειας Άρτας.

80 χλμ από όρια νομών (Κοράκου) χωρίς μια λακούβα, δίχως καταπτώσεις και πλήρη σήμανση (σε ορισμένα σημεία λίαν υπερβολική… βλ φωτό) και καλές διαγραμμίσεις.

Αντίθετα στο επί θεσσαλικού εδάφους τμήμα «Κοράκου – Αργιθέα – Καρδίτσα» (άλλα 80χλμ) φαίνεται η πολιτική πλήρους εγκατάλειψης για πολλά χρόνια (2011-23), η αδιαφορία της παλιάς ηγεσίας στην περιφέρεια μας.

Α. Πέντε οδικές Σήραγγες Συκιάς χωρίς ασφάλεια και δίχως φωτισμό – πλέγματα – σήμανση (μικροπαρεμβάσεις).

Β. Η εναλλακτική διαδρομή 5 Αδέλφια -μόλις 3 χλμ- χωματόδρομος μη βατός.

Γ. Έως Καπετανόβρυση (περί τα 4χλμ) στενότητα, λακούβες, μη σήμανση και κακότεχνα πλέγματα, νερά μέσα στο δρόμο, βουλωμένοι οχετοί …

Δ. Στις Σκάλες Τροιζόλου διαλυμένα στηθαία – πρανή  χωρίς πλέγματα, δίχως περίφραξη ώστε τα γίδια να μην ρίχνουν βράχους.
Ελλιπή σήμανση, κακή διαγράμμιση…

Ε. Στροφή Ογκλάβια Τυμπάνου επικίνδυνη – μη κίτρινη γραμμή για ομίχλη κοκ κοκ

Οι ευθύνες απερχόμενου αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας και «ειδικού συμβούλου ΔΤΕ» προφανέστατες.

* Ο ν. Καρδίτσας με την ελεύθερη ψήφο των Θεσσαλών απαλλάχτηκε τον Οκτώβριο, απελευθερώθηκε από αδιάφορους – άπραγους …

• Επέλεξε νέα περιφερειακή ηγεσία με ελπίδες για έργα και αναβάθμιση οδικού δικτύου σε εφάμιλλο επίπεδο με εκείνο του ν. Άρτας.

•• Δεν υπάρχουν άλλες δικαιολογίες ή προσχήματα.
Το Υπουργείο Υποδομών είναι ένα ενιαίο και όλοι οι Νομοί αξίζουν οδική ασφάλεια – συντήρηση – προστασία διερχόμενων οδηγών.

Οι αρμόδιες βάσει νόμου αρχές οφείλουν να επιβλέπουν και να προειδοποιούν …

Γέφυρα Κοράκου - Άρτα (80χλμ) - Γέφυρα Κοράκου - Καρδίτσα (80χλμ)
*πολυ – Σήμανση λίγο έξω από Άρτα

Δημήτρης Παπακώστας 28-1-24




Total
0
Shares
Previous Article
Την πίτα τους έκοψαν οι πυροσβέστες της Δυτικής Θεσσαλίας

Την πίτα τους έκοψαν οι πυροσβέστες της Δυτικής Θεσσαλίας

Next Article
poiima Varnalis 22

Ασαπέρα μοίρα μας