Δημήτρης Παπακώστας: Κακοτεχνίες έργων – αυξάνουν κόστος και ταλαιπωρία οδηγών …

Έχοντας εμπειρία δεκαετιών σε οδικά τεχνικά έργα από εποχή όπου οι χωματόδρομοι σε κεντρικό και συνοικιακό δίκτυο ήταν σε ποσοστό :100% -ήτοι :0%  μηδέν άσφαλτος (1999) – και φθάσαμε με αγώνες και συνέχεια στο 90% άσφαλτο σε κεντρικούς δρόμους ενότητας Αχελωου — υπολείπονται : Άσφαλτος σε Ρογκια -* έως όρια Αιτωλίας και *Β Μάραθο : ευθύνης της περιφ αρχής Θεσσαλίας —-*Δένδρο έως Σταυρό : δρόμος Επισκοπής / *οχετός στο ρέμα Αντάρα ———
και ενόψει εθνικών και τοπικών εκλογών , λαμβάνοντας έναυσμα από δίκαια σχόλια δημοτών μας στα s/m για κακοτεχνίες σε τεχνικά έργα ( στροφή Αγ Νικολαου κ.α) , κρίνουμε σκόπιμο και ωφέλιμο να επισημάνουμε σε αιρετούς και κοινή γνώμη:

1. Τα οδικά έργα πρέπει να γίνονται ολοκληρωμένα και άρτια .
Να εξυπηρετούν οικισμούς και ανθρώπους. Να μην μένουν μισά και … στο πουθενά !
* Ο δρόμος προς Άγιο Νικόλαο Βραγκιανών είναι κλασική περίπτωση τσαπατσουλιάς .
Η άσφαλτος το 2012-13 δεν έφθασε στον οικισμό – Ι Ναό . Ημιτελής ….
Η στροφή δεν στρώθηκε γιατί κρίθηκε ως βέλτιστη λύση : η ρίψη τσιμέντου σε 70 Μ για λόγους ασφαλείας το χειμώνα-παγετός.Έμεινε με … χώμα .
* Το 2017-18 στρώθηκε τσιμέντο μετά πολλές διαμαρτυρίες και πίεση . Μετά από λίγο καιρό το τσιμέντο …άρχισε να φθείρεται Οι πρώτες λακούβες εμφανείς …
Δικαιολογία : έλλειψη χρημάτων … ενώ είναι παρκαρισμένα από το 2016 άνω των 3 εκατομμυρίων ευρώ στο δημοτικό ταμείο !
Σήμερα :2023: άνω των 4.000.000€ !!!

2. Το ίδιο κακότεχνο έργο έγινε στον κεντρικό δρόμο από Κελάρια – Αργυρι το 2017-18. Επίβλεψη από ΔΤΕ Καρδίτσας .
^ Λακούβες – στενότητα – εγκατάλειψη .
Σχολικά και λεωφορείο ΚΤΕΛ δεινοπαθούν και οχήματα δημοτών . Λίγο τσιμέντο , μια μπετονιέρα από Αντιπεριφερειάρχη θα έδινε λύση άμεση και σωστή . Ή και από τον τοπικό Δήμο μας . Ελάχιστα τα μέτρα .
Το κράτος δίνει πιστώσεις, ο κόσμος … βρίζει αντί να νοιωθει ικανοποίηση . Πέραν της μη σήμανσης , μη στηθαία – πλέγματα.

3. Στην στροφή Αγ Νικολάου άμεσα η δημοτική αρχή οφείλει αποκατάσταση βλαβών :
Α. επίστρωση με αντιολισθητικό τσιμέντο ή άσφαλτο ειδική ( πάγου).
Β. Τοποθέτηση στηθαίων – κολονάκια με ανακλαστήρες .
Γ. Ολοκλήρωση ασφάλτου έως οικισμό – ιερό ναό με προοπτική έως Ρα-ί-νιστα .
Επι τρία έτη ορατό χρονοδιάγραμμα δεν έχει ανακοινωθεί .

4. Οφείλουμε να υπογραμμίσουμε την κατασκευή του τεχνικού -οχετού από Αντιπεριφερειάρχη στη θέση « πρατήριο καυσιμων» στα Βραγκιανά , που επι 16 χρόνια ο νομαρχιακός δρόμος – λακούβες ταλανιζε κόσμο και οδηγούς . Με λίγα χρήματα εγινε τέλεια καλή εργασία .
Αξίζει τονιστεί η ταχύτητα εκτέλεσης και η ποιότητα έργου .
Το μόνο έργο που κέρδισε η περιοχή από επίσκεψη του Τοπικού Αντ)ρχη τον Αύγουστο 2020. Έκτοτε ουδέποτε επισκέφθηκε επίσημα τα χωριά Αχελωου ο αγαπητός αιρετός Θεσσαλίας .
Υποσχέσεις δόθηκαν … αλλά έργο ;;;

•Καλούμε τον κ Κ Νούσιο -επι 4 έτη στην ηγετική θέση -μαζί με μηχανικούς να πραγματοποιήσουν  αυτοψία στον κεντρικό δρόμο από διασταύρωση Ανθηρού – έως Συκιά – Βραγκιανά – Αργυρι . Να καταγραφούν επικίνδυνα σημεία – πινακίδες σήμανσης ( μικρό το κόστος )- να δώσει εντολή απευθείας έργων αποκατάστασης.

• Αν πιστεύει ότι η Αργιθέα και η ενότητα Αχελωου ανήκουν στο νομό Καρδίτσας , στην ισχυρή Θεσσαλία .

Ο καιρός γαρ εγγύς ! Η ώρα κάλπης ηγγικε !

•Το ΔΣ Αργιθέας οι 17+1 αιρετοί έχουν χρέος ανεβάσουν τόνους και … στροφές !

* Φίλοι όλοι – Φιλτάτη η Πατρίδα …

Δημήτρης Παπακώστας 18-1-23
Π. Εν. Αργιθεατών Θεσσαλών