Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Ασ. Σκόνδρα: «Τέλος σε ανομία και παραβατικότητα στα ΑΕΙ»

asimina skondra vouli

Ασ. Σκόνδρα: «Τέλος σε ανομία και παραβατικότητα στα ΑΕΙ»

«Το δημόσιο πανεπιστήμιο, ανήκει στις Ελληνίδες και στους Έλληνες» 

«Μιλάτε για αυταρχισμό, στο κόμμα που νομιμοποίησε την Αριστερά στην Ελλάδα; Κρίνετε εσείς, μία ιστορική πορεία 47 ετών; Εσείς που ακόμα ψάχνετε για πολιτική ταυτότητα;

Οι ασυναρτησίες σας παραπέμπουν στη σκέψη, ότι είστε ή προβοκάτορες ή ανιστόρητοι…», τόνισε  από το βήμα της Βουλής, απευθυνόμενη στην αντιπολίτευση, η Βουλευτής Ασημίνα Σκόνδρα, κατά την ομιλία της στο νομοσχέδιο για την παιδεία.

Μεταξύ άλλων είπε:

«Συνεχίζοντας το μεταρρυθμιστικό μας έργο στην παιδεία, συζητάμε το 5ο κατά σειρά νομοσχέδιο.

Ρυθμίζει θέματα εισαγωγής στα ΑΕΙ, ενίσχυση της ασφάλειας και της ακαδημαϊκής ελευθερίας και την συνολική αναβάθμιση, του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος.

Ρυθμίζονται θέματα, που σε άλλα ανεπτυγμένα κράτη, ήδη εφαρμόζονται με επιτυχία.

Άκουσα τον πρώην υπουργό Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Φίλη, να επιτίθεται με θράσος στην Κυβέρνηση, παραχαράσσοντας εσκεμμένα, ακόμα και την ιστορία της ΝΔ.

Είπε:

Ότι ακυρώνουμε την πορεία της παράταξης μας.

Είπε:

ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και το κόμμα μας, συμμετείχε με αυταρχικό τρόπο, στην μεταπολίτευση. Ο Εθνάρχης, κύριοι της Αντιπολίτευσης, επαν-εγκαθίδρυσε το δημοκρατικό πολίτευμα στην Ελλάδα.

Εκσυγχρόνισε, ολόκληρο το πολιτικό σκηνικό.

Το μεσημέρι της Κυριακής, της 11ης Αυγούστου του ’74, εκείνος πήρε την ευθύνη και είπε, «Ή τα τανκς ή εγώ…».

Πριν λοιπόν βάλετε στο στόμα σας, την πορεία του Εθνάρχη και της παράταξης μας, για πείτε μας:

Ο ΣΥΡΙΖΑ και τα στελέχη του, εκείνη την ημέρα πού ήταν και τι λέγανε, κ. Φίλη;

Μιλάτε για αυταρχισμό, στο κόμμα που νομιμοποίησε την Αριστερά στην Ελλάδα;

Κρίνετε εσείς, μία επιτυχημένη πορεία 47 ετών;

Εσείς, που ακόμα ψάχνετε για πολιτική ταυτότητα;

Οι ασυναρτησίες σας, παραπέμπουν στη σκέψη, ότι είστε ή προβοκάτορες ή ανιστόρητοι.

Μιλάτε για «χουντοδιάταγμα», για φακέλωμα και το κράτος Όργουελ.

Από τα λεγόμενα σας, φαίνεται ότι μείνατε στο ’84.

Η κοινωνία όμως προχωράει ταχύτατα.

Σας ενοχλεί, η πρόβλεψη συστημάτων καταγραφής, στους χώρους των ΑΕΙ, όταν δεν γίνεται μάθημα.

Γιατί;

Ο νόμιμος δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Μόνο ο παράνομος.

Επ’ ουδενή μάλλον, δεν θέλετε να καταγραφούν αξιόποινες πράξεις, αυτών που μπαίνουν στις αίθουσες και τα κάνουν γυαλιά καρφιά.

Επικαλείστε ζήτημα προσωπικών δεδομένων.

Ποια προσωπικά δεδομένα;

Κατά την τέλεση αξιόποινων πράξεων σε δημόσιο χώρο, υπάρχει τέτοιο ζήτημα;

Έτσι, καλύπτετε την παραβατικότητα στα Πανεπιστήμια, δίδοντας άλλοθι, σε όσους δήθεν, αγωνίζονται για ιδανικά.

Πρόκειται για περιθωριακά στοιχεία όμως, που ακολουθούν πρακτικές βίας, εκφοβίζοντας και απειλώντας τους πάντες, για να επιβάλλουν τις θέσεις τους, θεωρώντας θέσφατο, ότι τα Πανεπιστήμια τους ανήκουν.

Τέτοια δημόσια παιδεία ευαγγελίζεστε;

Να σπουδάζουν τα παιδιά, σε αίθουσες βανδαλισμένες;

Να πληρώνουν τις ζημίες οι πολίτες;

Να ζουν οι γονείς με τον φόβο, για την ασφάλεια και την σωματική ακεραιότητα, των παιδιών τους;

Έτσι σέβεστε τον Έλληνα γονέα και φορολογούμενο;

Για την ελάχιστη βάση εισαγωγής:

Θεωρείτε λογικό, να εισάγονται φοιτητές με βαθμό 1 στα 20;

Τιμά τα πανεπιστήμια, το 30% των εισαχθέντων,να μην αποφοιτά ποτέ;

Προσδίδει κύρος στα ΑΕΙ, να αποφοιτά κατ’ έτος το 9%, όταν στην Ευρώπη αποφοιτά το 24%;

Εσείς κόπτεστε δήθεν για την δημόσια παιδεία.

Να μην ενισχυθεί η αυτονομία των ΑΕΙ;

Να μην αποκτήσουν ουσιαστικότερο ρόλο,στην διαμόρφωση των ακαδημαϊκών προϋποθέσεων, για την εισαγωγή των φοιτητών;

Γιατί διαφωνείτε, με την δυνατότητα να θέτουν ελάχιστη βάση εισαγωγής;

Οι κομματικές παρωπίδες, σας κλείνουν τα μάτια στα οφθαλμοφανή. Η κοινωνία τα βλέπει όμως και τα επικροτεί.

Τα παιδιά διασφαλίζουν καλύτερη ποιότητα σπουδών.

Αυξάνονται οι πιθανότητες, να σπουδάσουν αυτό που θέλουν, εκεί που το θέλουν.

Αποκτούν αναβαθμισμένο πτυχίο, στην αγορά εργασίας.

Στα Πανεπιστήμια, ενισχύεται η αυτονομία.

Βελτιώνεται η ποιότητα, της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Ενισχύεται το κύρος των ιδρυμάτων και η θέση τους, στη διεθνή κατάταξη.

Διαφωνείτε στις ρυθμίσεις, για τις επιλογές στα μηχανογραφικά δελτία.

Γιατί να μην προβαίνουν οι υποψήφιοι, σε συγκεκριμένες και συνειδήτες επιλογές;

Αφού έτσι, και οι υποψήφιοι θα εισαχθούν σε σχολές, που πραγματικά  επιθυμούν να σπουδάσουν.

Και οι θέσεις δεν θα καλυφθούν, από τυχαίες επιλογές υποψηφίων, στερώντας τες από κάποιους άλλους.

Και η ανάγκη των μετεγγραφών θα μειωθεί.

Επιλέγοντας σχολή, επιλέγεις επί της ουσίας και το επάγγελμα σου.

Πώς θα ευτυχίσει και πώς θα πετύχει κάποιος, που θα αναγκαστεί να ασκήσει επάγγελμα, που δεν το είχε ποτέ μεράκι;

Όσο για τις διαφωνίες, με το όριο φοίτησης.

Αφενός προβλέπονται μεταβατικές διατάξεις, για τους νυν φοιτητές.

Αφετέρου μπαίνουν συγκεκριμένα κριτήρια εξαιρέσεων, για όσους εργάζονται, όσους έχουν λόγους υγείας ή άλλους σοβαρούς λόγους.

Σημαντικό όμως είναι, να σταματήσει το φαινόμενο των αιώνιων φοιτητών.

Και θα ήθελα να ακούσω ένα σοβαρό επιχείρημα, για το ποιον και σε τι εξυπηρετεί, να είναι κάποιος φοιτητής 20 χρόνια;

Εξυπηρετεί την πολιτεία, την κοινωνία, τα πανεπιστήμια, την οικογένεια του ή τον ίδιο, που χάνει τα παραγωγικά του χρόνια;

Δύο λόγια για την ασφάλεια των ΑΕΙ.

Δηλαδή την ελεγχόμενη πρόσβαση, την ειδική Ομάδα Προστασίας και τις διατάξεις πειθαρχικού δικαίου.

Τι είναι το πανεπιστήμιο;

Δημόσιο πάρκο, αλάνα, ξέφραγο αμπέλι;

Εσάς, στα γραφεία σας, στο κόμμα σας, στον χώρο εργασίας, μπαίνει όποιος νάνε, όποτε νάνε, και κάνει ότι θέλει;

Δεν είναι λογικό, πρόσβαση στα ιδρύματα, να έχουν όσοι έχουν σχέση με αυτά;

Φοιτητές, καθηγητές, Διοικητικό προσωπικό, και πολίτες, πού έχουν κάποια δουλεία να διεκπεραιώσουν.

Εμείς αυτό πιστεύομε, και το λέμε.

Αν εσείς θέλετε να συνεχίσουν τα φαινόμενα ανομίας και βίας στα πανεπιστήμια, πείτε το ευθέως.

Πείτε ανοικτά, ότι συντάσσεστε με όσους λένε:

Θέλουμε να κρυβόμαστε, πίσω από το ακαδημαϊκό άσυλο.

Δεν έχουμε, που να φτιάχνουμε τις μολότοφ, διότι μας διώξατε από τις βίλες που είχαμε καταλάβει.

Που θα κρύβουμε τα ρόπαλα και τα καδρόνια μας;

Όταν γουστάρουμε, θέλουμε να χτίζουμε καθηγητές, να προσβάλουμε και να εκφοβίζουμε πρυτάνεις.

Σε ποιον ανήκει, τελικά, το δημόσιο πανεπιστήμιο;

Ανήκει στην πολιτεία. Στις Ελληνίδες και τους Έλληνες.

Και η πλειονότητα των Ελλήνων, θέλει να μπει οριστικό τέλος, σε όποια παράνομη πράξη, τελείται εντός των ΑΕΙ.

Και εμείς εδώ σήμερα, κατ’ εντολή του Ελληνικού Λαού, και με βαθιά δημοκρατική συνείδηση, νομοθετούμε την βούληση του».




Total
0
Shares
Previous Article
αποζημιώσεις ΕΛΓΑ μέσω ψηφιακής εφαρμογής

ΕΛΓΑ: Πορίσματα εκτίμησης των ζημιών για τις κοινότητες Πτελοπούλας και Αγίου Θεοδώρου

Next Article
nosokomeio trikala

Προμήθεια νέων σκιαλυτικών λυχνιών οροφής για τα χειρουργεία του Νοσοκομείου Τρικάλων