Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Ανοιχτή εκδήλωση για παιδιά δημοτικού την Πέμπτη 30 Ιουνίου από το ΚΔΑΠ ΤΣΙΤΣΙΜΠΙΚΟΥ_ΜΠΑΡΟΥΤΑ στο Μουζάκι

kdap Tsitsimpikou parousiasi vivliou

Ανοιχτή εκδήλωση για παιδιά δημοτικού την Πέμπτη 30 Ιουνίου από το ΚΔΑΠ ΤΣΙΤΣΙΜΠΙΚΟΥ_ΜΠΑΡΟΥΤΑ στο Μουζάκι

Το ΚΔΑΠ ΤΣΙΤΣΙΜΠΙΚΟΥ_ΜΠΑΡΟΥΤΑ σας προσκαλεί την Πέμπτη 30 Ιουνίου στις 6:00 το απόγευμα, σε μια ανοιχτή εκδήλωση για παιδιά δημοτικού και τους γονείς τους στην οποία θα παραβρεθούν η Δρ. Γιαγκάζογλου Παρασκευή, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και συγγραφέας παιδικών βιβλίων και θεατρικών έργων για παιδιά, καθώς και ο γνωστός κλόουν Κίκο Κίκο.

Η Δρ. Γιαγκάζογλου θα παρουσιάσει το βιβλίο της ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ της ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ.

Η παρουσίαση του παραμυθιού θα γίνει με θεατρική αφήγηση και με θεατροπαιδαγωγικές βιωματικές δραστηριότητες. Στόχος είναι να επιτευχθεί ο προβληματισμός, η εμβάθυνση, η αλληλεπίδραση και η προσωπική εμπλοκή των παιδιών με τους ήρωες του παραμυθιού, αναλύοντας καταστάσεις, συμπεριφορές και αισθήματα. Σκοπός της παρουσίασης είναι να κατανοήσουν τα παιδιά, μέσα από το παραμύθι και το παιχνίδι, βασικές δεξιότητες προσωπικής ασφάλειας όπως η απαγωγή, η αποπλάνηση, το bulling, ώστε να μπορέσουν να εφαρμοστούν σε περίπτωση κινδύνου.

Επίσης ο κλόουν Κίκο Κίκο θα διασκεδάσει με τα παιδιά, θα συνομιλήσει και θα τραγουδήσει μαζί τους αλληλοεπιδρώντας στο παιχνίδι και στη μαγεία!!

Η εκδήλωση θα γίνει στην αίθουσα εκδηλώσεων του Κινηματοθέατρου Μουζακίου.

Για πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο του ΚΔΑΠ, 24450 43434


Παρουσίαση βιβλίου «Στη μέση του πουθενά»

Από τη σειρά ΞΕΝΗΑ-στόπια

Ένας «παραμυθένιος τόπος» όπου όλου οι κάτοικοι ζουν ξένοιαστα 

Δρ. Γιαγκάζογλου Παρασκευή, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής ΑΠΘ Συγγραφέας παιδικών βιβλίων και θεατρικών έργων για παιδιά

Εκδόσεις: Ελληνοεκδοτική


Περίληψη Παραμυθιού

Ένα συνηθισμένο πρωινό δύο φίλοι ξεκινούν για μία επίσκεψη όταν ξαφνικά θα βρεθούν στη μέση του πουθενά. Πώς είναι δυνατόν να χαθείς σε μία διαδρομή που είσαι σίγουρος ότι τη γνώριζες από έξω και ανακατωτά; Αν τα κορίτσια δεν ήταν τόσο ξερόλες και τα αγόρια τόσο ξεροκέφαλα, τίποτα δεν θα είχε συμβεί. Τελικά ποιος έχει την ευθύνη και ποιος από τους δύο ξέρει καλύτερα τι πρέπει να κάνουν; Πώς μπορούν να ξεχωρίσουν ότι κάποιος θέλει να τους βλάψει; Κανονικά θα έπρεπε να το γράφει στο κούτελο του με μεγάλα γράμματα. Αλλιώς πώς να καταλάβουν ότι τα τρία τσακαλάκια δεν ήταν στα αλήθεια κυνηγοί ταλέντων όπως ισχυρίζονταν ή ότι η ευγενική γριούλα δεν ήταν σαν εκείνη τη μάγισσα που έδωσε το μήλο στη Χιονάτη; Ποιον πρέπει να εμπιστευτούν για να τους βοηθήσει; Μεγάλο μπέρδεμα! Θα καταφέρουν τελικά να βγουν από αυτήν την περιπέτεια ασφαλείς;

Το συγκεκριμένο παραμύθι αποτελεί το πρώτο της σειράς παραμυθιών ΞΕΝΗΑ-στόπια. Η σειρά αυτή βασίζεται στην ανάγκη εφοδιασμού των μικρών παιδιών με γνώσεις και δεξιότητες που μπορεί να γενικευτούν στην αναγνώριση, στην αντίδραση και στην αναφορά διαφορετικών επικίνδυνων καταστάσεων. Τι είναι ΞΕΝΗΑ-στόπια; Είναι ένας παραμυθένιος τόπος όπου όλοι θα ήθελαν να κατοικούν εκεί. Γιατί; Γιατί εκεί μικροί και μεγάλοι ζουν όλοι ξένοιαστα. Γιατί εκεί όλοι έχουν μάθει πως να λένε stop σε κάθε κίνδυνο και να χρησιμοποιούν τις τρεις βασικές δεξιότητες αυτοπροστασίας Ξεφεύγω-ΕΝΗμερώνω- Αποφεύγω (ΞΕΝΗΑ). Παρά το γεγονός ότι τόσο οι εκπαιδευτικοί, όσο και οι γονείς των παιδιών έχουν αναφερθεί πολλές φορές σε θέματα επικινδυνότητας με σχετικές συζητήσεις, η γνώση δεν μπορεί να κατακτηθεί και να αφομοιωθεί μόνο μέσα από αυτό.

Παρουσίαση παραμυθιού

Η παρουσίαση του παραμυθιού θα γίνει με θεατρική αφήγηση και με θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες. Στόχος είναι να επιτευχθεί ο προβληματισμός, η εμβάθυνση, η αλληλεπίδραση και η προσωπική εμπλοκή των παιδιών με τους ήρωες του παραμυθιού, αναλύοντας καταστάσεις, συμπεριφορές και αισθήματα. Στόχος της παρουσίασης είναι να κατανοήσουν τα παιδιά, μέσα από το παραμύθι και το παιχνίδι, βασικές δεξιότητες προσωπικής ασφάλειας, ώστε να μπορέσουν να εφαρμοστούν σε περίπτωση κινδύνου.

Με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού ή του γονέα, τα παιδιά μπορούν να κατανοήσουν σε βάθος μία ιστορία και να «ζήσουν το παραμύθι τους». Οι θεατρικές τεχνικές, όπως αυτές που αναφέρονται παρακάτω, προωθούν την ιδέα της αφήγησης ως μία ενεργή διαδικασία μάθησης όπου τα παιδιά έχουν ενεργή συμμετοχή στον κόσμο της ιστορίας.

Εκδόσεις: Ελληνοεκδοτική

klooun kiko 1kdap Mparouta tsitsimpikou Mouzaki 22




Total
0
Shares
Previous Article
trapeza karditsas

Εντυπωσιακή Ανάπτυξη & Μέρισμα για τους Μετόχους της Τράπεζας Καρδίτσας.

Next Article
antzela gkerekou 1

Χαιρετισμός της Προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου για την εκδήλωση στην Σπηλιά του Καραϊσκάκη

Related Posts

2o dimotiko sxooleio mouzakiou museotek.net
Διαβάστε περισσότερα

2o Δημοτικό Σχολείο Μουζακίου: Η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία στην υπηρεσία της εκπαίδευσης

2o Δημοτικό Σχολείο Μουζακίου: Η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία στην υπηρεσία της εκπαίδευσης Συνεργασία του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μουζακίου…
Τεχνικό άρθρο για το Φράγμα Πύλης Τρικάλων
Διαβάστε περισσότερα

Τεχνικό άρθρο για το Φράγμα Πύλης Τρικάλων

Περισσότερες από δύο φορές, θα το γέμιζε ο “Πορταϊκός Ποταμός”, μειώνοντας κατά 74 εκατομμύρια m3, περίπου, την πλημμύρα του κάμπου της “Θεσσαλίας”