Ανισότητες στη Δυτική Θεσσαλία- Άξονας “Καρδίτσα-Αργιθέα-Άρτα”- Σήραγγα Τυμπάνου


Δεν μπορεί παρά να επικροτήσουμε όλοι – Αργιθεάτες & Καρδιτσιώτες- τις δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας Βασίλη Τσιάκου και του νέου Δημάρχου Αργιθέας Ανδρέα Στεργίου για ” ακριβό αλλά διεκδικήσιμο μεγάλο έργο της οδικής Σήραγγας Τυμπάνου” …

 

Η άρση του οδικού αποκλεισμού της Δυτικής Θεσσαλίας- η σύνδεση Θεσσαλίας με την Άρτα -Ήπειρο με ασφαλή σύγχρονο δρόμο αποτελεί πρώτιστο στόχο ολόκληρης της περιφέρειας μας!
Ο άξονας Καρδίτσα – Αργιθέα ( Τύμπανος)- Άρτα (80+80=160 χλμ) δεν αφορά μόνο τα Ορεινά χωριά της Αργιθέας, ούτε της Τετραφυλλιάς Άρτας.
Είναι Διανομαρχιακός/ Διαπεριφερειακός οδικός άξονας,που εξυπηρετεί και τα εκτελούμενα έργα Συκιάς και άνω ρου Αχελώου.
Όμως οφείλουμε να επισημάνουμε:
1. Η μελέτη ( κόστους άνω των 2.500.000€) είναι ήδη έτοιμη από το2003- 2005.
Φυσικά , χρειάζεται επικαιροποίηση ,στην οποία πρέπει να προβεί η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Θεσσαλίας, είτε με δικούς της Επιστήμονες, είτε με ανάθεση σε εξειδικευμένους Μελετητές.
2. Εφόσον υπάρχει η πολιτική βούληση της Περιφερειακής Αρχής για άμβλυνση ανισοτήτων μεταξύ Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλίας ,για εδαφική συνοχή σε όλη την Περιφέρεια (Ορεινά και Κάμπο) η διαδικασία πρέπει να εκκινήσει!
Με την προετοιμασία του όλου Φακέλου να διεκδικήσουμε όλοι οι Θεσσαλικοί Φορείς ( Βουλευτές- Περιφερειάρχης- Π.Σ.- Δήμαρχοι- Δ.Σ.- Κ.Σ.) την ένταξη του σημαντικού έργου της οδικής Σήραγγας Τυμπάνου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.
3. Παράλληλα όμως , οφείλει η Περιφερειακή Αρχή Θεσσαλίας να κάνει Εδώ και Τώρα,τις αναγκαίες βελτιώσεις στο οδόστρωμα του άξονα,το οποίο έχει υποστεί μεγάλες βλάβες και έχει πολλά επικίνδυνα σημεία.
* Άπειρες λακκούβες, νεροφαγιές, έλλειψη σήμανσης και πλεγμάτων…..
* Οι όποιες εργολαβίες…. εξαντλούνται έως την κορυφογραμμή Τυμπάνου….
* Στη θέση Ελληνικά Αγίου Μηνά η υπάρχουσα Τσιμεντόστρωση διαλυμένη….
* Σε σημεία έχει υποχωρήσει το οδόστρωμα…..
Το καλό έργο ,που έχει γίνει, είναι το μεγάλο τεχνικό με οχετούς στο Ξηρόρεμα Πετρωτού  και φυσικά η ολοκλήρωση της Ασφαλτόστρωσης από Νεχώρια Βραγκιανών έως Καταφύλλι -Αργύρι-( πρόγραμμα ΕΑΠΝΑ Αυγούστου 2004-12 χλμ), αλλά με κακοτεχνίες , ιδίως από Κελάρια- Αργύρι….
* Οι Σήραγγες Συκιάς είναι χωρίς φωτισμό και η εργολαβία προστασίας από τη διάβρωση υπόγειων υδάτων δεν απέδωσε τα αναμενόμενα…..
Η επίβλεψη , προφανώς δεν ήταν η δέουσα…..
Τα ευρώ του Ελληνικού Δημοσίου πρέπει να πιάνουν τόπο…..
4. Ελπίζουμε η νέα δημοτική αρχή με τον νέο Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας , που θα οριστεί από τον Κ.Αγοραστό να ιεραρχήσουν ως πρώτο έργο την άμεση βελτίωση του δρόμου αυτού, που εξυπηρετεί ΑΡΓΙΘΕΑΤΕΣ και Γείτονες Ηπείρου….
Τη συγκοινωνία του ΚΤΕΛ,τα ασθενοφόρα,τα Επαγγελματικά οχήματα ,τα Ι.Χ….
Φυσικά,το ενδιαφέρον της Περιφερειακής Αρχής πρέπει να συνεχιστεί στον κεντρικό δρόμο Γέφυρα Κοράκου έως Βραγκιανά και Αργύρι, περιφερειακής ευθύνης και αρμοδιότητας…( Σήμανση, λακκούβες, κακοτεχνίες, πλέγματα).
Η περιοχή της κοιλάδας Αχελώου ποταμού είναι η πλέον Δημογραφικά ενεργή ,με πλούσιους φυσικούς πόρους που μέσω αυτής συνδέεται η Καρδίτσα με Ευρυτανία και Αιτωλοακαρνανία…..με Αειφορικά έργα Αργυρίου & Δαφνοζωναράς ( ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ΑΕ και ΕΝΕΛ Ελλάς ΑΕ).
* Θεσσαλία είμαστε και η Ορεινή Αργιθέα ,η Δυτική και η Καρδίτσα!!!

Total
0
Shares
Previous Article

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Next Article

ΝΕΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ

Total
0
Share