Διακήρυξη και ψηφοδέλτια Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών/ΣΥΝΕΚ

Share

 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΚ)

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,

Την διετία που πέρασε συνεχίσαμε ως συνδικαλιστικό κίνημα στο δρόμο των κατακτήσεων. Καλούμαστε να συνεχίσουμε τους αγώνες μας για να γίνουν πράξη τα αιτήματα του κλάδου. Η Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών, μακριά από την κινδυνολογία και την καταστροφολογία των άλλων παρατάξεων, συνεχίζουμε, με τις τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις μας, να αγωνιζόμαστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά για τα συμφέροντα του κλάδου.

ΤΙ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΕ

Α) σε τοπικό επίπεδο:

Στα υπηρεσιακά συμβούλια οι αιρετοί/ές της Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών/ΣΥΝΕΚ με τις παρεμβάσεις τους έφεραν αλλαγές στην κατεύθυνση της διαφάνειας και της ουσιαστικής εκπροσώπησης των συναδέλφων/ισσών. Ενδεικτικά:

  • Στο ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας τα τελευταία 3 χρόνια καταγράφηκε ο εξαιρετικά μικρός (μονοψήφιος) αριθμός ενστάσεων και ταυτόχρονα το μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποίησης των δίκαιων αιτημάτων των συναδέλφων/ισσών.
  • Καταγράφηκε εμφανέστατη μείωση του αριθμού των συναδέλφων/ισσών που μετακινούνται σε πολλά σχολεία. Σχεδόν το 97% των εκπαιδευτικών καλύπτει το ωράριό του σε μέχρι 2 σχολικές μονάδες.
  • Σημειώθηκε ο μικρότερος αριθμός εκπαιδευτικών με μηδενικό ωράριο
  • Διαφανείς τοποθετήσεις, με μόρια, δημοσιοποίηση του πίνακα σειράς εκπαιδευτικών, των κενών κλπ, μακριά από τις «εξυπηρετήσεις ημετέρων» των προηγούμενων εποχών
  • Εξασφαλίσαμε τη διαφάνεια και τη νομιμότητα σε όλες τις διαδικασίες των ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ και με την έγκαιρη δημοσιοποίηση των στοιχείων, φροντίσαμε για την ενημέρωση των συναδέλφων/ισσών.
  • Σεβασμός στις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων για την επιλογή διευθυντών/τριών (οι αιρετοί μας ψήφισαν σύμφωνα με τη διατύπωση γνώμης των συλλόγων).
  • Οι πρώτες τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά έγιναν στα τέλη Ιούλη και όλες οι διορθωτικές μεταβολές στις αρχές Σεπτέμβρη, μετά τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων/ουσών.
  • Οι αιρετοί/ές μας είναι σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ. Καθιέρωσαν τη συμμετοχή των αιρετών σε κάθε συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Καρδίτσας.
  • Με τις συνεχείς παρεμβάσεις μας τα κενά για πρόσληψη αναπληρωτών/τριών δίνονται μαζικά στην Α’ φάση. Τα 2 τελευταία χρόνια σημειώθηκε εξαιρετικά μεγάλος αριθμός προσλήψεων στην Α’ φάση.
  • Οι διαθέσεις των εκπαιδευτικών στην Α/θμια γίνονται κατόπιν δημοσιοποίησης του αριθμού των διδακτικών ωρών σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα. Οι συνάδελφοι της Β/θμιας δύνανται να αιτηθούν για συμπλήρωση ωραρίου σε συγκεκριμένο σχολείο.
  • Στο ΑΠΥΣΔΕ Θεσσαλίας ζητήσαμε (και έγινε ομόφωνα δεκτό) τον καθορισμό βασικών κριτηρίων για τις αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΠΕΘ, όπως προβλήματα υγείας, κοινωνικά κριτήρια, εναλλαγή κλπ
  • Σύμφωνα με τη θέση μας για συμμετοχή 3ου αιρετού στα ΥΣ, η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας όρισε στα διευρυμένα ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικούς από την τρίτη παράταξη. Δυστυχώς, οι κραυγές και η ρητορική της τρίτης παράταξης (Εκπαιδευτική Δράση/Παρεμβάσεις) περιορίστηκαν στην «επανάσταση της παύλας» ή, ακόμη χειρότερα, στην πλήρη αποχώρηση από το συμβούλιο (παρότι αρχικά με μεγάλη χαρά αποδέχτηκαν τη συμμετοχή τους).
  • Με τις αδιάκοπες κινηματικές και θεσμικές παρεμβάσεις των αιρετών μας, της τοπικής ΕΛΜΕ, του συλλόγου διδασκόντων/ουσών και των μαθητών/τριών, απετράπη η επιχειρούμενη μεταστέγαση του Εσπερινού Γυμνασίου – ΛΤ Καρδίτσας.
  • Ίδρυση Λυκειακών Τάξεων στο ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Σοφάδων. Πλέον λειτουργεί ως ΕΝΕΕΓΥΛ Σοφάδων.

Β) σε πανελλαδικό επίπεδο:

Με τις ανυποχώρητες διεκδικήσεις μας στον χώρο του συνδικαλιστικού κινήματος και τις συνεχείς πιέσεις και τους αγώνες  μας, επιτεύχθηκε:

  • Η επιστροφή των 2500 εκπαιδευτικών της ΤΕΕ, που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα με την οριστική κατάργηση του θεσμού της διαθεσιμότητας και της αυτοδίκαιης αργίας (ν.4325/15). Η διαθεσιμότητα υπήρξε μια ευθεία αμφισβήτηση της συνταγματικά κατοχυρωμένης μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων και πρώτο βήμα στην επιχειρούμενη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.
  • Η κατάργηση με τον ν.4547/2018 του θεσμικού πλαισίου (ΠΔ 152/13) της ατομικής και τιμωρητικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Υπενθυμίζουμε ότι από το 2015 (ν.4354/15), έχει καταργηθεί ο ν.4024/11 και έχει αποδεσμευτεί ο μισθός και ο βαθμός από την αξιολόγηση και η εξέλιξη σε ΜΚ και βαθμούς είναι ακώλυτη. Καταργείται επίσης το θεσμικό πλαίσιο που είχε συνδέσει την «αυτοαξιολόγηση» των σχολικών μονάδων με την κατηγοριοποίησή τους (διατάξεις στους ν.2896/02, ν.3848/10, ν.4142/12).
  • Η κατάργηση της πολιτικής επιστράτευσης των απεργών (ν.4325/15).
  • Η κατάργηση του Πειθαρχικού δικαίου που δεν αναγνώριζε το τεκμήριο αθωότητας στους Δημοσίους Υπαλλήλους και μας θεωρούσε όλους εν δυνάμει επίορκους!
  • Καταργήθηκε το ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε όλη την επικράτεια (ν.4351/15).
  • Δόθηκε η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς που παραιτούνται για συνταξιοδότηση κάθε Απρίλιο να παραμένουν μέχρι τέλους του σχολικού αντί του διδακτικού έτους (παραμονή επιπλέον 2 μήνες). (ν.4386/16).
  • Εξομοιώθηκαν με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς οι εκπαιδευτικοί, που είναι γονείς παιδιού με αναπηρία άνω του 67% (ν.4403/16).
  • Με τις αλλαγές στα ΕΠΑΛ υλοποιούνται οι προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος: ενιαία Α΄ τάξη, τομέας στη Β΄, ειδικότητα στη Γ΄, μεταλυκειακό έτος μαθητείας με πλήρη εργασιακά δικαιώματα στους αποφοίτους, πρόσβαση αποφοίτων σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ (ν. 4386/16). Με την νέα αρχή στα ΕΠΑΛ με την παρουσία ψυχολόγων και ενίσχυση της διδασκαλίας με 2 φιλολόγους και μαθηματικούς στην τάξη.
  • Καταργήθηκε ο νόμος που νομιμοποίησε την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που ποινικοποιούσε τις κινητοποιήσεις των μαθητών (ν.4386/16).
  • Ξεπάγωμα μισθολογικών κλιμακίων από 1/1/2017, με καταβολή αυξήσεων στην πλειοψηφία των εκπαιδευτικών μέχρι και 107€.
  • Αποκατάσταση και των τελευταίων συναδέλφων που είχαν υποχρεωθεί, για να αποφύγουν τη διαθεσιμότητα, να μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες. Τώρα μπορούν να επιστρέψουν  και πάλι στην εκπαίδευση.
  • Νομοθέτηση 2χρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης με χρηματοδότηση 15 εκ. € στους Δήμους για την υλοποίησή της.
  • Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία και της χρηματοδότησης σχολικών επιτροπών.
  • Μείωση γραφειοκρατίας στα σχολεία με την κατάργηση της διάκρισης δικαιολογημένων- αδικαιολόγητων απουσιών και την καθιέρωση ηλεκτρονικών καρτελών.
  • Έγκαιρη ανακοίνωση μεταθέσεων/αποσπάσεων και όλων των υπηρεσιακών μεταβολών.
  • Έγκαιρη πρόσληψη αναπληρωτών, πρώτη φορά με τόσο μεγάλο αριθμό προσλήψεων στην Α’ φάση (19.480 προσλήψεις)
  • Απόκτηση πιστοποιητικών ΤΠΕ κ γλωσσομάθειας για τους μαθητές μας μέσα στο σχολείο, από τη νέα σχολική χρονιά.
  • Ενισχυτική Διδασκαλία στους μαθητές του Γυμνασίου.
  • Αύξηση των ΔΥΕΠ πανελλαδικά – ένταξη προσφυγόπουλων στο πρωινό πρόγραμμα των σχολείων σε γενικές ή/και τάξεις υποδοχής.
  • Έναρξη διαδικασιών για άμεσους διορισμούς για τους δικαιωθέντες από το ΣτΕ επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008.

ΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

  • Μόνιμους μαζικούς διορισμούς σε όλα τα πάγια κενά γενικής και ειδικής αγωγής (εκπαιδευτικών και επιστημονικού/βοηθητικού προσωπικού). Όχι στην ελαστική εργασία. Πρόσληψη αναπληρωτών μόνο σε έκτακτα κενά, σε μία φάση και με δημοσιοποίηση όλων των κενών.
  • Σύστημα διορισμού με κυρίαρχη την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας.
  • Εξίσωση εργασιακών δικαιωμάτων μόνιμων-αναπληρωτών.
  • Ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής. Νομοθετικές ρυθμίσεις για την βελτίωσή της:
    Ίδρυση, με υπουργική απόφαση,  τμήματος ένταξης σε κάθε Γυμνάσιο και Λύκειο (εφόσον υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός μαθητών  με γνωματεύσεις).  Ίδρυση ειδικών επαγγελματικών γυμνασίων, λυκείων και ΕΕΕΕΚ σε κάθε νομό.
  • Πρόσληψη υποστηρικτικού προσωπικού στα σχολεία (γραμματείς, επιστάτες, ψυχολόγοι κλπ)
  • Αυξήσεις στους μισθούς. Αποκατάσταση όλων των απωλειών.
  • Αυξήσεις στις συντάξεις. Καμία μείωση συντάξεων.
  • Πλήρης σύνταξη στα 60 με 30 χρόνια εργασίας.
  • Μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα – Διατήρηση αριθμού τμημάτων κάθε σχολείου. (Ανώτατο όριο μαθητών 20 στα τμήματα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια.)
  • Επαναφορά ωραρίου στα προ μνημονίων επίπεδα.
  • Επαναφορά μείωσης ωραρίου για υπεύθυνους εργαστηρίων κλπ.
  • Συμπλήρωση ωραρίου σε 2 το πολύ σχολεία.
  • 14χρονη υποχρεωτική δημόσια δωρεάν εκπαίδευση με το Λύκειο αυτόνομη μορφωτική βαθμίδα.
  • Κατάργηση καθηκοντολογίου.
  • Πλήρη διαφάνεια σε όλες τις εκπαιδευτικές διαδικασίες.
  • Μεταθέσεις-αποσπάσεις σε όλα τα κενά, έγκαιρα και μετά από δημοσιοποίησή τους.
  • Δωρεάν μεταπτυχιακά για τους εκπαιδευτικούς.
  • Έγκριση περισσότερων ολιγομελών τμημάτων.
  • Αύξηση δαπανών για την Παιδεία – Δημόσια Δωρεάν Παιδεία για όλους.
  • Ανατροπή των  μνημονιακών πολιτικών λιτότητας και ύφεσης.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ για αιρετούς σε ΠΥΣΔΕ/ΑΠΥΣΔΕ/ΚΥΣΔΕ

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ/ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΚ)

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Α/ΑΕΠΩΝΥΜΟ/ΟΝΟΜΑ/ΠΑΤΡΩΝΥΜΟΚΛΑΔΟΣΟΡΓΑΝΙΚΗ/

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

1.       Αμπατζή Γεωργία του ΙωάννηΠΕ86-ΠληροφορικήςΕΠΑΛ Σοφάδων
2.       Βουβουσίρα Αικατερίνη του ΣωτηρίουΠΕ87.02-ΝοσηλευτικήςΕΝΕΕΓΥΛ Σοφάδων
3.       Δεληγιάννης Αθανάσιος (Σάκης) του ΙωάννηΠΕ11-Φυσικής ΑγωγήςΔιάθεση ΠΥΣΔΕ
4.       Καλαμπαλίκης Θωμάς του ΛαζάρουΠΕ04.01-ΦυσικόςΓΕΛ Μουζακίου
5.       Ματιάτου Διονυσία του ΝικολάουΠΕ87.04-Ιατρικών Εργαστηρίων2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας
6.       Παπαστάθης Χρήστος του ΝικολάουΠΕ04.01-Φυσικός4ο ΓΕΛ Καρδίτσας
7.       Πιντζοπούλου Ελένη του ΒασιλείουΠΕ03-Μαθηματικός2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας
8.       Ραχμάνης Κωνσταντίνος του ΧρήστουΠΕ03-ΜαθηματικόςΓυμνάσιο Ματαράγκας
9.       Ριζάς Σωτήριος του ΙωάννηΠΕ03-ΜαθηματικόςΓΕΛ Παλαμά
10.   Σιαφάκα Ελένη του ΣτεφάνουΠΕ02-Φιλόλογος2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας
11.   Τάντου Σοφία του Κων/νουΠΕ06-Αγγλικής4ο ΓΕΛ Καρδίτσας
12.   Τσακνάκης Χρήστος του Κων/νουΠΕ80-ΟικονομίαςΕΠΑΛ Σοφάδων

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/Α ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΣΔΕ (ΣΥΝΕΚ)

Α/ΑΕΠΩΝΥΜΟ/ΟΝΟΜΑ/ΠΑΤΡΩΝΥΜΟΚΛΑΔΟΣΟΡΓΑΝΙΚΗ/

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

1.Αμπατζή Γεωργία του ΙωάννηΠΕ86-ΠληροφορικήςΕΠΑΛ Σοφάδων
2.Παπαστάθης Χρήστος του ΝικολάουΠΕ04.01-Φυσικός4ο ΓΕΛ Καρδίτσας
3.Τσιμπούκας Φώτης του ΓεωργίουΠΕ86-ΠληροφορικήςΔΔΕ Καρδίτσας

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΚ) ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

(ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν.ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΣΥΝΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ)

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΥΣΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

α/αΕΠΩΝΥΜΟ/ΟΝΟΜΑ/ΠΑΤΡΩΝΥΜΟΚΛΑΔΟΣΟΡΓΑΝΙΚΗ/

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

1.       Αμπατζή Γεωργία του ΙωάννηΠΕ86-ΠληροφορικήςΕΠΑΛ Σοφάδων
2.       Γανός-Ράπτης Δημήτριος του ΑντωνίουΠΕ04.01-ΦυσικόςΓυμνάσιο Αμπελώνα
3.       Γκουντρουμπής Αθανάσιος του ΘεμιστοκλέουςΠΕ08-ΚαλλιτεχνικώνΔιάθεση ΠΥΣΔΕ Λάρισας
4.       Δεληγιάννης Αθανάσιος (Σάκης) του ΙωάννηΠΕ11-Φυσικής ΑγωγήςΔιάθεση ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας
5.       Δημόκας Αναστάσιος του ΔιονυσίουΠΕ03-Μαθηματικός2ο ΓΕΛ Λάρισας
6.       Καλαμπαλίκης Θωμάς του ΛαζάρουΠΕ04.01-ΦυσικόςΓΕΛ Μουζακίου
7.       Καραντενίζη Ελένη του ΙωάννηΠΕ86-ΠληροφορικήςΓυμνάσιο Βελεστίνου
8.       Κατσούρας Σταύρος του ΑποστόλουΠΕ78-Κοινωνικών ΕπιστημώνΔιάθεση ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας
9.       Κοκκάρα Άννα του ΣτεφάνουΠΕ87.02-Νοσηλευτικής7ο ΕΠΑΛ Λάρισας
10.   Κόπανου Ευαγγελία του ΔημητρίουΠΕ86-ΠληροφορικήςΕσπερινό ΕΠΑΛ Τρικάλων
11.   Κουκουράβα Χριστίνα του ΓεωργίουΠΕ80-Οικονομίας8ο ΓΕΛ Τρικάλων
12.   Κουτσοκώστα Αικατερίνη του ΑποστόλουΠΕ04.01-Φυσικός9ο ΓΕΛ Λάρισας
13.   Μαγκούφη Βασιλική του ΣτέργιουΠΕ02-Φιλόλογος5οΓΕΛ Τρικάλων
14.   Ματιάτου Διονυσία του ΝικολάουΠΕ87.04-Ιατρικών Εργαστηρίων2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας
15.   Μπατζούκη Κλεοπάτρα του ΚωνσταντίνουΠΕ78-Κοινωνικών Επιστημών2ο ΓΕΛ Βόλου
16.   Νικολαΐδης Γιώργος του ΠαντελήΠΕ86-ΠληροφορικήςΓυμνάσιο Αρμενίου & Λ.Τ.
17.   Παπαζεύκου Ουρανία του Δημητρίου,ΠΕ86-Πληροφορικής2οΓυμνάσιο Τρικάλων
18.   Παπαστάθης Χρήστος του ΝικολάουΠΕ04.01-Φυσικός4ο ΓΕΛ Καρδίτσας
19.   Παππάς Βασίλης του ΣπυρίδωναΠΕ04.01-ΦυσικόςΓΕΛ Καλαμπάκας
20.   Πιντζοπούλου Ελένη του ΒασιλείουΠΕ03-Μαθηματικός2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας
21.   Ραχμάνης Κωνσταντίνος του ΧρήστουΠΕ03-ΜαθηματικόςΓυμνάσιο Ματαράγκας
22.   Ριζάς Σωτήριος του ΙωάννηΠΕ03-ΜαθηματικόςΓΕΛ Παλαμά
23.   Σαμαρτζή Ντορίνα (Θεοδώρα) του ΠαναγιώτηΠΕ81-Πολ.Μηχανικών-ΑρχιτεκτόνωνΓυμνάσιο Ελασσόνας
24.   Σιαφάκα Ελένη του ΣτεφάνουΠΕ02-Φιλόλογος2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας
25.   Σούρλας Ναπολέων του ΛεωνίδαΠΕ04.05-Γεωλόγος15ο Γυμνάσιο Λάρισας
26.   Συρόγλου Μαγδαληνή (Μάγδα) του ΑντρέαΠΕ02-Φιλόλογος2ο Γυμνάσιο Τυρνάβου
27.   Τσακνάκης Χρήστος του Κων/νουΠΕ80-ΟικονομίαςΕΠΑΛ Σοφάδων
28.   Τσιρέπας Παντελής του ΧρήστουΠΕ81-Πολ.Μηχανικών-Αρχιτεκτόνων4ο Γυμνάσιο Βόλου
29.   Τσιτούμη Διαλεκτή του ΝικολάουΠΕ02-Φιλόλογος1ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας

Δείτε επίσης