Δίκαιη και αναγκαία η παράταση εκτέλεσης Εργασιών στο οδικό δίκτυο λόγω Ιανού: Πλήρη ασφαλή βατότητα ζητούν οι Αργιθεάτες!

Share

Δίκαιη και αναγκαία η παράταση εκτέλεσης Εργασιών στο οδικό δίκτυο λόγω Ιανού: Πλήρη ασφαλή βατότητα ζητούν οι Αργιθεάτες!

Γράφει ο Δημήτρης Παπακώστας


Λόγους ανωτέρας βίας (καιρικά φαινόμενα – κήρυξη περιοχών σε έκτακτη ανάγκη ) επικαλείται η ανάδοχος εταιρία ΤΕΡΝΑ ΑΕ για παράταση χρόνου ολοκλήρωσης των αναγκαίων προβλεπόμενων εργασιών αποκατάστασης βλαβών λόγω Ιανού.

* Η πίστωση των 143.000.000€ από την κυβέρνηση ΝΔ είναι πράγματι γενναία  και ικανοποιητική.

Η ανάθεση έγινε με πρωτοφανή ταχύτητα και τα πρώτα έργα που έχουν ήδη γίνει δείχνουν ποιότητα και τεχνική αρτιότητα.

* Το πιο σημαντικό για την ορεινή – κυριως -Καρδίτσα είναι η λιαν σωστή κίνηση του αρμόδιου Υπ Υποδομών να κρατήσει το ίδιο την επίβλεψη εκτέλεσης των έργων , τη μέτρηση , τον ποιοτικό έλεγχο υλικών.

^Για έργα σε τρεις δήμους : Αργιθέας – Μουζακίου – Καρδίτσας , τέθηκε …εκτός η «εν πολλαίς αστοχίαις» – για να μην πούμε αμαρτίες – τοπική Δνση Τεχνικών Έργων της περιφ Θεσσαλίας.

Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των στελεχών – μηχανικών της ΔΤΕ , η ταχύτητα και ορθότητα επιβλέψεων δεν ικανοποιεί κοινή γνώμη και αντικειμενικούς παρατηρητές.

•Παραδείγματα:

1.Κακοτεχνίες  ασφάλτου εμφανείς από Νεχωρια – Κελάρια και ιδίως Αργυρι . Λακούβες , μη σήμανση, Τεχνικά μικρά.

2.Στο τμήμα : Διασταύρωση Σπηλιωτισσας – Λίμνη Στεφανιαδας – έγιναν μόνο τα 2 χλμ.

Ένα τμήμα έως λίμνη έμεινε παρατημένο .

Δεν δόθηκε καμμία εξήγηση από αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη ούτε ζητήθηκε ο λόγος από δημ αρχή ή αιρετούς μας , ούτε φυσικά από  Μ .αντιπολίτευση  ΠΣ Θεσσαλίας , που απολαμβάνει … ύπνον δικαίου !!!

Η κοινή γνώμη διερωτάται …,

3.Στις 5 οδικές σήραγγες γίνονται κάποιες δράσεις ( λάστιχα απορροής νερών / «καθετήρες» παρομοίασε ευφυέστατα ένας κοινοτάρχης μας …)από περιφ αρχή, πετάχτηκαν χρήματα χωρίς να δοθεί ασφαλής λύση για οδηγούς.

Επικρέμανται ως σπαθιά … παγοκολόνες (σταλακτίτες ) και ουδείς νοιάζεται να σπάσει , πριν συμβεί το κακό.

4.Το συρμάτινο πλέγμα ( θέση Ράιου) γέμισε πέτρες , ουδείς το καθαρίζει.

5.Η στροφή Ογκλάβια , επιχειρήθηκε από Αντιπεριφερειάρχες για πολλοστή φορά να φτιαχτεί : πάλι υποχωρεί το έδαφος , πάλι τα οχήματα πάνε …βάρκα σε φορτούνα …!

•• Επισημαίνουμε σε Υπουργείο – Ανάδοχο Εταιρία – Αιρετούς ότι η μεγάλη ευκαιρία της μεγάλης εργολαβίας 143 εκατ. ευρώ πρέπει να αξιοποιηθεί στο έπακρο. Μην μείνουν σημεία επικίνδυνα χωρίς αποκατάσταση:

1. Στροφή Ογκλάβια: εδώ πρέπει και οι εταιρίες Αιολικών (ΔΕΗ Αν – ΙNTRAKAT) να συνδράμουν: σήμανση πλήρη – στηθαία.

Σωστή διαγράμμιση- φωσφοριζέ πάσσαλοι

2. Λιαν επικίνδυνο τμήμα θέση Ελληνικά έως Άγιο Μηνά . Διαβρωμένη τσιμεντόστρωση – νεροφαγιές κλπ. Χρειάζεται διαπλάτυνση προς άνω μέρος, επίστρωση ασφάλτου ή ειδικό τσιμέντο, στηθαία κα.

Υπάρχει ρητή δέσμευση για άνοιξη .

3. Πλήρης σήμανση σε όλον τον άξονα από Μουζακι – Τύμπανο – Ανθηρό (διασταύρωση)

4. Λύση στην παλιά μικρή γέφυρα Βατσουνιάς (Αργύρη).

5. Γέφυρα Βλασίου – και δρόμους σε χωριά ανατολικής Αργιθέας – σήμανση κα

•••Ελπίζουμε ότι οι Μηχανικοί του Υποδομών και η Ανάδοχος τα έχουν υπόψη τα παραπάνω.

Οι Αιρετοί μας ας επαγρυπνούν !

Να μην χαθεί η μεγάλη αυτή ευκαιρία …

Δημήτρης Παπακώστας 7-2-23

Δείτε επίσης