5+1 θέσεις επικίνδυνης βατότητας στον άξονα «Καρδίτσα – Αργιθέα – Άρτα» και έως Βραγκιανά – Αργύρι

Τις πταίει; Για μη παραγωγή έργων στον ορεινό Δήμο Αργιθέας; - Περιφερειακός σύμβουλος Πλειοψηφίας αποχωρεί λόγω απαρχαιωμένου οδικού δικτύου στο Πήλιο - Δημήτρης Παπακώστας

5+1 θέσεις επικίνδυνης βατότητας στον άξονα «Καρδίτσα – Αργιθέα – Άρτα» και έως Βραγκιανά – Αργύρι

Από καιρό έχουμε επισημάνει τα λίαν επικίνδυνα σημεία στον άξονα της Εθνικής Διαπεριφερειακής οδού που συνδέει Θεσσαλία με Ήπειρο / άρτα μέσω ορεινής Αργιθέας.

Στο τμήμα από Καπετανόβρυση έως Συκιά /Κοράκου και έως Βραγκιανά.

• Οι αρμόδιες αρχές και ενόψει χειμώνα οφείλουν να κινητοποιηθούν, να συντονιστούν, να λάβουν μέτρα.

Ήδη από Μουζάκι έως Τύμπανο – πλην στροφής Ογκλάβιας και έως Διασταύρωση Ανθηρού η βελτίωση είναι αισθητή και η αποκατάσταση φθορών λόγω και κυκλώνα Ιανού από ανάδοχο εταιρία – ΤΕΡΝΑ ΑΕ – προχωρά ικανοποιητικά.

@ Απομένουν οι 5+1 θέσεις που χρεώνεται η Περιφερειακή Αρχή Θεσσαλίας, μαζί με ΔΣ Αργιθέας :

1. Μπάρες ασφαλείας σε Σκάλες -Καπετανόβρυση, έχουν διαλυθεί.

2. Κάθοδο πριν ρέμα το Πετρωτού / Ξηρόρεμα. Εδώ και η ΔΕΗ υποχρεούται να συμβάλλει .

Πίσσα – τσιμεντοστρώσεις – στηθαία

3. Οδικές Σήραγγες Συκιάς – άσφαλτο εναλλακτικής διαδρομής από 5 Αδέλφια (3,5 χλμ) πριν συμβεί το κακό.

4. Θέση 3ο και 4ο χλμ Κοράκου -Μάραθο – Βραγκιανά. Καθιζήσεις λίαν επικίνδυνες στο κάτω μέρος.
Υπάρχει Έκθεση Αυτοψίας από Δ/νση Μελετών Υπ. Υποδομών.

•Η Δημοτική Αρχή Αργιθέας επιβάλλεται να ζητήσει άμεση παρέμβαση της Περιφέρειας και ΔΕΗ – Τερνα στο πλαίσιο ανταποδοτικών λόγω ΜΠΕ έργου : φράγμα Κοιλάδας Αχελώου.

5. Κατολίσθηση στη θέση Καρφί από Δεκεμβρίου 2021, που είχε επισκεφθεί ο ίδιος ο Κ. Αγοραστός μαζί με Ανδρέα Στεργίου, Δήμαρχο.

^ Η Εξαγγελία ποσού 100.000€ για … μελέτη δεν λύνει το οξύ πρόβλημα.
Απαιτείται έργο ΕΔΩ κ Τώρα !

^ Η … δια μελέτης αναβλητικότητα, το … στρίβειν, δείχνει αδιαφορία και εγκατάλειψη.
Παρακολουθεί κάποιος την πορεία της «μελέτης» αυτής;

• Συν ένας Κοίλος καθρέφτης στην κλειστή στροφή πριν τη συνοικία Μελάνυδρου Μάραθου Αχελώου και πλήρης Σήμανση από Κοράκου έως Βραγκιανά και Αργύρι (ανταποδοτικά φράγματος Αυλακίου).

^ Να εφαρμοστεί επιτέλους ο νόμος Σουφλιά 2006 για Συντήρηση οδών!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ 15-9-22




Total
0
Shares