Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

33ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας

Συμμετοχή του Κώστα Βαγενά Μαθηματικού, μέλους του Δ.Σ. της Ε.Μ.Ε. καθηγητού του Γυμνασίου Μουζακίου στην Κεντρική οργανωτική επιτροπή και σε Προεδρείο του συνεδρίου.

Πραγματοποιήθηκε το 33ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, με συμμετοχή 750 μαθηματικών, από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) στα Χανιά, στις 4, 5 και 6 Νοεμβρίου, σε συνεργασία με το εκεί τοπικό Παράρτημα.

Ο τίτλος του συνεδρίου ήταν «Μαθηματικά, θεμέλιο της ανθρώπινης σκέψης» ενώ οι πέντε θεματικοί άξονές του ήταν: 1) Διδασκαλία των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, 2) Διδασκαλία των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, 3) Μετάβαση από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο, 4) Έρευνα στα Μαθηματικά και τις Εφαρμογές τους και 5) Ιστορία και Φιλοσοφία των Μαθηματικών.

Αρχικά, την περασμένη Παρασκευή την έναρξη του συνεδρίου κήρυξε ο (τότε) υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης.

  Στο 33ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΜΕ έλαβαν χώρα τέσσερις αρκετά ενδιαφέρουσες κεντρικές ομιλίες.

Η πρώτη κεντρική ομιλία έγινε από τον διακεκριμένο Κωνσταντίνο Δασκαλάκη, Αναπληρωτή Καθηγητή του περίφημου πανεπιστημίου Μ.Ι.Τ. (Massachusetts Institute of Technology) των ΗΠΑ, με τίτλο ομιλίας «Αλγόριθμοι και Μαθηματικά στον 21ο Αιώνα» ο οποίος πριν την επίσημη έναρξη του συνεδρίου μίλησε με μαθητές γυμνασίων και λυκείων απ’ όλη την Κρήτη. Μεταξύ άλλων ανέφερε το επίτευγμα  του ως επικεφαλής ομάδας 6 επιστημόνων(μεταξύ των οποίων ήταν 3 Έλληνες)ανέλαβε για την Googleκαι έκαναν τον αλγόριθμο (διαδικασία)δημοπρασίας διαφημίσεων εταιρειών από όλο τον κόσμο μέσω της  Google.

Τις άλλες τρεις κεντρικές ομιλίες πραγματοποίησαν οι Καθηγητές του Πανεπιστημίου Κρήτης, Μιχάλης Λάμπρου, Μιχάλης Κολουντζάκης και Δάφνη Μανουσάκη.

Ακόμη, με βασικούς συμμετέχοντες αρκετούς διακεκριμένους Καθηγητές της χώρας μας έγιναν δύο στρογγυλά τραπέζια που είχαν τίτλους: α) «Διαθεματικότητα των Μαθηματικών», β) «Η μετάβαση από μαθητή σε φοιτητή: Γνωσιακά ζητήματα, Ακαδημαϊκή ένταξη, Κοινωνικό περιβάλλον». σίας μαθητών και καθηγητών».

Mεταξύ των εισηγητών  ήταν ο Παύλος Πάλλας μαθηματικός από  το Παλαιομονάστηρο Τρικάλων με τίτλο εργασίας: <<Η αλγεβρική επίλυση προβλημάτων στο Διόφαντο>>και οι Τρικαλινοί Δημήτρης Θεοχάρης, με την Επίκουρη Καθηγήτρια του ΣΕΦΑΑ Τρικάλων Μπεκιάρη Αλεξάνδρα, με τίτλο εργασίας: «Ανάλυση κεντρικότητας κοινωνικών δικτύων. Μελέτη περίπτωσης σε δίκτυα ηγεσίας μαθητών και καθηγητών>>.

Οι εκατοντάδες σύνεδροι που προσήλθαν απ’ όλη τη χώρα στα όμορφα Χανιά, είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν για να παρακολουθήσουν, όσες ήθελαν ανάμεσα σε ενενήντα έξι ενδιαφέρουσες εισηγήσεις. Το επόμενο, 34ο συνέδριο, θα διοργανωθεί στη Λευκάδα, τον επόμενο Νοέμβρη.

%ce%b1%cf%86%ce%b9%cf%83%cf%83%ce%b1

%cf%86%cf%89%cf%84%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%af%ce%b1

%cf%86%cf%89%cf%84%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%af%ce%b1-1

%cf%86%cf%89%cf%84%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%af%ce%b1-4




Total
0
Shares
Previous Article

Στήριξη του «Κοινωνικού Κινήματος Ελληνικής Αλληλεγγύης της Γαλλίας»

Next Article

Ο Α.Σ.Κ. βλέπει στο Κυριακάτικο παιχνίδι με την Ξάνθη την ευκαιρία να επανέλθει στις επιτυχίες 

Related Posts