More

    Απάντηση του Γενικού Δντη Συγκοινωνιακών Υπ.Υποδομών: Καθιζήσεις Ογκλάβια Τυμπάνου και Γέφυρα Βατσουνιάς (Αργύρη) έγιναν από κυκλώνα Ντάνιελ και δεν αποτελούν συμβατικό αντικείμενο με ανάδοχο ΤΕΡΝΑ ΑΕ (Ιανός 20-9-20)

    Share

    Ο Γενικός Δντής ΣΥ του κεντρικού Υπουργείου Υποδομών κ Δ Αναγνώπουλος επιδεικνύοντας ευαισθησία και δεοντολογία απάντησε αμέσως στο από 26-6-24 email μας – που κοινοποιήσαμε στο Γραφείο του Υπουργού Χρ Σταϊκούρα – και ενημερώνει την κοινή γνώμη της περιοχής μας ότι τα επικίνδυνα σημεία των καθιζήσεων στη στροφή Ογκλάβια (3 θέσεις) και της νέας σύγχρονης γέφυρας Αργύρη, που επιβάλλεται να κατασκευαστεί, δεν αποτελούν αντικείμενο της σύμβασης του Υπ. Υποδομών με Τερνα ΑΕ, που υπογράφηκε αμέσως μετά τον πρώτο κυκλώνα του Ιανού (19-20 Σεπτ 2020).

    Η καταστροφή τους έγινε με τον επόμενο κυκλώνα Ντάνιελ (5 -9-23) και προγραμματίζεται αποκατάσταση τους.

    Θέσαμε το θέμα στην περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας και ΔΤΕ Καρδίτσας.

    Ο κόσμος περιμένει τάχιστες παρεμβάσεις ιδίως στις 3 θέσεις / Ογκλάβια.

    Οι Δημοτικές Αρχές Μουζακίου και Αργιθέας χρωστάνε στους δημότες τους μία λεπτομερή  ενημέρωση για δικές τους παρεμβάσεις και διεκδίκηση προς αρμόδια περιφερειακή Αρχή.

    Από πλευράς μας … κρούσαμε τον κώδωνα του κινδύνου και επισημάναμε τα 11 λίαν επικίνδυνα σημεία από Τύμπανο ως Κοράκου και Θεσσαλικά Βραγκιανά (3ο & 4ο χλμ).

    Δημήτρης Παπακώστας 28 Ιουνίου 24

    @ κοινοποίηση σε Κώστα Τέλιο – Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας:

    Θέμα: Επικίνδυνα σημεία (στροφή Ογκλάβια Τυμπάνου – Γέφυρα Βατσουνιάς): Γιατί η ΤΕΡΝΑ ΑΕ δεν ανέλαβε την αποκατάσταση τους ;

    Προς Αντιπεριφερειάρχη Καρδιτσας Κώστα Τέλιο
    Προϊστάμενο ΔΤΕ Π Κωνσταντάκο
    Αν προϊσταμένη Φ Καλλιάρα

    Σας προωθώ απαντητικό email από Γενικη Δνση Συγκοινωνιακών Υποδομών επί του από 26/7/24 email μου ,που σας έχω κοινοποιήσει.

    Για αξιοποίηση του εφόσον κρίνετε χρήσιμο.

    Τα επικίνδυνα σημεία στον οδικό άξονα σε άνοδο Τυμπάνου έως όρια ν Άρτας ( Συκιά -Κοράκου ) πρέπει το ταχύτερο και όχι πέραν 15-7-24 να αποκατασταθούν .
    Και ιδίως στο 3ο και 4ο χλμ οδού Κοράκου – Βραγκιανά ( κρυφές επικίνδυνες καθιζήσεις -στένωση οδού κλπ) απαιτείται ειδική σήμανση και υποστηρικτικές παρεμβάσεις .
    Για τα σημεία αυτά υπάρχει Έκθεση Αυτοψίας Δνσης Μελετών Υποδομών – Λ Αλεξάνδρας 19 -από 2019 — Του Μηχανικού Ευ Κούκου.

    Με ευκαιρία ευχαριστούμε τον αν.Γενικό Δντη κ Δημήτρη Αναγνώπουλο – Πολιτικό Μηχανικό για ευαισθησία του και την άμεση ενημέρωση μας – και κοινής γνώμης .

    Ελπίζουμε και στην παρέμβαση των Δημάρχων Αργιθέας και Μουζακίου επι των ζωτικών αιτημάτων ασφαλούς Βατότητας στον οδικό άξονα που κυρίως εξυπηρετεί δημότες τους .

    Στη διάθεση σας
    Με εκτίμηση
    Δημήτρης Παπακώστας
    Θεσσαλικά Βραγκιανά 27-6-24

    ——//————
    • Η απάντηση του Γενικού Δντή:
    Από: “Γ.Δ.Σ.Υ.” <[email protected]>
    Ημερομηνία: 27 Ιουνίου 2024 – 16:05:39 EEST
    Προς: [email protected]
    Κοιν.: ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ <[email protected]>
    Θέμα: RE: Επικίνδυνα σημεία ( στροφή Ογκλάβια Τυμπάνου – Γέφυρα Βατσουνιάς ): Γιατί η ΤΕΡΝΑ ΑΕ δεν ανέλαβε την αποκατάσταση τους ;

    Σε απάντηση των κατωτέρω ερωτημάτων που τέθηκαν στο από  26 Ιουνίου 2024 e-mail του Κου Παπακώστα Δημήτριου και λαμβάνοντας υπόψη το τεχνικό αντικείμενο του έργου «Αποκατάσταση των ζημιών στις υφιστάμενες οδικές καθώς και σε λοιπές υποδομές στην Περιφέρεια Θεσσαλίας που προκλήθηκαν από τον μεσογειακό κυκλώνα «Ιανός» στις 18 & 19 Σεπτεμβρίου 2020» αναδόχου ΤΕΡΝΑ Α.Ε. σας γνωρίζουμε τα κάτωθι:
    1.    Οι καθιζήσεις στο οδικό τμήμα στροφή Ογκλάβια Τυμπάνου δεν αποτελούν συμβατικό αντικείμενου του ανωτέρου έργου.
    2.    Η κατασκευή της γέφυρας Βατσουνιάς – Αργύρη δεν αποτελεί συμβατικό  αντικείμενου του ανωτέρου έργου.
    3.    Σε κάθε περίπτωση, λόγω του ότι οι εν λόγω ανωτέρω βλάβες προξενήθηκαν από το ακραίο καιρικό φαινόμενο DANIEL, το οποίο εκδηλώθηκε μεταγενέστερα της δημοπράτησης του ανωτέρου έργου, δεν ήταν δυνατόν να αποτελούν συμβατικό αντικείμενο του έργου.
    4.    Σε ότι αφορά τα ενδιάμεσα «άφτιαχτα επικίνδυνα σημεία», εφόσον αυτά δεν προσδιορίζονται στο από 26-6-2024 e-mail, δεν μπορούμε να διατυπώσουμε άποψη παρά μόνον σας γνωρίζουμε ότι στο ευρύτερο οδικό τμήμα είναι προγραμματισμένα άμεσα να εκτελεστούν οι αποκαταστάσεις συμβατικών θέσεων έτσι όπως προβλέπεται στους συμβατικούς όρους του ανωτέρω έργου.

    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  ΑΝΑΓΝΩΠΟΥΛΟΣ
    Πολ. Μηχανικός
    Αν ΓΕΝΙΚΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
    στη Γ. Γ. Υ. του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών
    Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε, 10191 – ΠΑΠΑΓΟΥ
    Τηλ.: +30 210 6508578, 210 6508584
    Fax:  +30 210 6508586
    [email protected]

    ΑΠΌ: dimitris papakostas <[email protected]>

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ: 26 Ιουνίου 2024 – 11:27:33 EEST

    ΠΡΟΣ: Administrator gr <[email protected]>

    ΘΈΜΑ: ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΣΗΜΕΊΑ (ΣΤΡΟΦΉ ΟΓΚΛΆΒΙΑ ΤΥΜΠΆΝΟΥ – ΓΈΦΥΡΑ ΒΑΤΣΟΥΝΙΆΣ): ΓΙΑΤΊ Η ΤΕΡΝΑ ΑΕ ΔΕΝ ΑΝΈΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗ
    —-///////———//
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ

    Τηλ 210 6508777

    email: [email protected]

    Δείτε επίσης