Το ΓΕ.Λ. Μουζακίου «ασπάζεται» την αειφορία

Share

Το ΓΕ.Λ. Μουζακίου «ασπάζεται» την αειφορία

Στο πλαίσιο της Αυτοξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας κατά το τρέχον σχολικό έτος, μία από τις Ομάδες Δράσης του Σχολείου μας, αφορμώμενη από την καταστροφική επέλαση του ακραίου καιρικού φαινομένου «Ντάνιελ» στην περιοχή μας, υλοποίησε Δράση με θέμα: «Το Σχολείο ασπάζεται την αειφορία».

Κύριος στόχος ήταν η ενημέρωση των μαθητών/τριών για βασικές παραμέτρους της ενέργειας και ευρύτερα για θέματα αειφορίας και βιώσιμης ανάπτυξης.

Το ΓΕ.Λ. Μουζακίου «ασπάζεται» την αειφορία

Αρχικά, σχεδιάστηκαν και προωθήθηκαν προς ηλεκτρονική συμπλήρωση ερωτηματολόγια στους/στις μαθητές/τριες της Β΄Λυκείου, προκειμένου να ανιχνευθούν οι υπάρχουσες γνώσεις τους για τη βιώσιμη ανάπτυξη και κυρίως για θέματα ενέργειας.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Σχολείου ενημέρωση:

α) για το περιβάλλον, την Αειφορία και την Ενέργεια από τον κο Ντάνη Αντώνιο, Δ/ντη του ΚΕΠΕΑ Μουζακίου,

β) για την ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίου από τους κυρίους Κατσαρό Ευάγγελο και Κατσαρό Δημήτριο, Πολιτικούς Μηχανικούς εξειδικευμένους στην κατασκευή ενεργειακών σπιτιών.

Οι προαναφερθέντες ομιλητές ανταποκρίθηκαν άμεσα στην πρόσκλησή μας, μας παρείχαν πολύπλευρη ενημέρωση και ως εκ τούτου τους ευχαριστούμε θερμά.

Το ΓΕ.Λ. Μουζακίου «ασπάζεται» την αειφορία

Κορωνίδα των δράσεών μας ήταν η παραγωγή θεατρικού κειμένου και η αξιοποίησή του στη διοργάνωση θεατρικής παράστασης με τίτλο «Ο πράσινος κρίκος».

Ειδικότερα, μαθήτριες της Β΄ Λυκείου – στην πλειονότητά τους μέλη του Θεατρικού Ομίλου του Σχολείου μας – έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στους ρόλους που υποδύθηκαν και καταχειροκροτήθηκαν από το κοινό στο Αμφιθέατρο του Σχολείου.

Το ΓΕ.Λ. Μουζακίου «ασπάζεται» την αειφορία

Τέλος, η εν λόγω Δράση, η οποία συμπορεύτηκε  με τη συμμετοχή του Σχολείου μας στο Διεθνές Θεματικό Δίκτυο ΠΕ «Οικολογικά Σχολεία» από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, δεικνύουν έμπρακτα τις προσπάθειές μας για τη διαμόρφωση ενεργών πολιτών στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού εγγραμματισμού.

Δείτε επίσης