More

    Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στον Ε65 για τη διεξαγωγή Άσκησης Επιχειρησιακής Ετοιμότητας & Αποχιονισμού

    Share

    Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στον Ε65 για τη διεξαγωγή Άσκησης Επιχειρησιακής Ετοιμότητας & Αποχιονισμού

    Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), για τη διεξαγωγή Άσκησης Επιχειρησιακής Ετοιμότητας & Αποχιονισμού περιόδου χειμερινής συντήρησης 2022-2023.

    Η Απόφαση θα έχει ισχύ τη Δευτέρα 07.11.2022 από ώρα 12:00 έως ώρα 15:00, ή εναλλακτικά την Τετάρτη 09.11.2022 από ώρα 12:00 έως ώρα 15:00.

    Η εν λόγω Άσκηση Επιχειρησιακής Ετοιμότητας και Αποχιονισμού περιόδου χειμερινής συντήρησης 2022-2023: «Σοφάδες 2022» αφορά στη συνοδεία αποχιονιστικών μηχανημάτων σε διάταξη αποχιονισμού (Αποχιονισμός σε 2 λωρίδες & Αντιπαγετική σε 2 λωρίδες) επί του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας Ε65 και στην ενεργοποίηση Ανοιγμάτων Έκτακτης Ανάγκης (Α.Ε.Α.) για την αναστροφή των αποχιονιστικών οχημάτων.

    Τα δύο αποχιονιστικά μηχανήματα από το ΚΧΣ Σοφάδων (Χ.Θ. 70+200 προς Τρίκαλα), αφού εισέλθουν στον Αυτοκινητόδρομο και πραγματοποιήσουν αναστροφή μέσω του Α/Κ Σοφάδων (Χ.Θ. 72+300), θα εκτελέσουν το δρομολόγιο στο ρεύμα προς Λαμία. Στη συνέχεια θα εξέλθουν από το Α.Ε.Α Χ.Θ. 48+040 προς Λαμία και θα εισέλθουν από το Α.Ε.Α Χ.Θ. 48+100 προς Τρίκαλα. Τέλος, θα επιστρέψουν στο ΚΧΣ Σοφάδων (Χ.Θ. 70+200 προς Τρίκαλα).

    Ειδικότερα, προβλέπεται να εφαρμοστούν τα εξής :

    Αποκλεισμός της Λωρίδας Εκτάκτου Ανάγκης από τη Χ.Θ. 48+000 έως τη Χ.Θ. 48+100 του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65), στην κατεύθυνση προς Τρίκαλα, ώστε να ενεργοποιηθεί
    η θύρα εναλλακτικής αναστροφής στη Χ.Θ. 48+100, σύμφωνα με την εγκεκριμένη από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό μελέτη «Μελέτη διαμόρφωσης αναστροφής υπηρεσιακών οχημάτων περί τη χ.θ.48+000 (AK Σμοκόβου)»(DAC CC0729/08.06.2018).

    Αποκλεισμός τμήματος Λωρίδας Επιτάχυνσης στον ΗΚ Σμοκόβου από τη Χ.Θ. 48+120 έως τη Χ.Θ. 48+040 του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65), στην κατεύθυνση προς Λαμία, ώστε να ενεργοποιηθεί η θύρα εναλλακτικής αναστροφής στη Χ.Θ 48+040 σύμφωνα με την εγκεκριμένη από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό μελέτη «Μελέτη διαμόρφωσης αναστροφής υπηρεσιακών οχημάτων περί τη χ.θ.48+000 (AK Σμοκόβου)» (DAC CC0729/08.06.2018).

    Σημειώνεται ότι οι κινήσεις αποχιονιστικών μηχανημάτων σε διάταξη αποχιονισμού θα πραγματοποιηθούν από τη χ.θ. 52+500 έως τη χ.θ. 56+500 αμφίπλευρα και σε διάταξη αντιπαγετικής
    από τη χ.θ. 56+500 έως τη χ.θ. 58+500 αμφίπλευρα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας Ε65, με παράλληλη συνοδεία από περίπολο του εργολάβου χειμερινής συντήρησης, σύμφωνα με τα
    επισυναπτόμενα στην Άσκηση Επιχειρησιακής Ετοιμότητας και Αποχιονισμού περιόδου χειμερινής συντήρησης 2022-2023: «Σοφάδες 2022» σχέδια:«ΑΠΟΧΙΟΝΙΣΜΟΣ ΣΕ 2 ΛΩΡΙΔΕΣ» & «ΑΝΤΙΠΑΓΕΤΙΚΗ ΣΕ 2 ΛΩΡΙΔΕΣ».

    Στην Άσκηση αυτή θα συμμετέχουν το Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Καρδίτσας, προσωπικό της Διεύθυνσης Λειτουργίας Αυτοκινητοδρόμων της εταιρείας «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.» και του Υπεργολάβου Χειμερινής Συντήρησης – Αποχιονισμού.

    Η Απόφαση θα έχει ισχύ τη Δευτέρα 07.11.2022 από ώρα 12:00 έως ώρα 15:00, ή εναλλακτικά την Τετάρτη 09.11.2022 από ώρα 12:00 έως ώρα 15:00.

    Η εταιρεία «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.» οφείλει σε όλη τη διάρκεια της εκτέλεσης των εργασιών να τοποθετεί και να συντηρεί, σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, την Πρότυπη Τεχνική Προδιαγραφή σήμανσης εκτελούμενων έργων εντός και εκτός κατοικημένης περιοχής, τα εγκεκριμένα εγχειρίδια Λειτουργίας και Συντήρησης, τα Σχέδια Δράσης και τις εγκεκριμένες μελέτες, τις απαιτούμενες πινακίδες σήμανσης, φανούς, αντανακλαστικά, προειδοποιητικές και πληροφοριακές πινακίδες και γενικά να λαμβάνει κάθε απαιτούμενο μέτρο, ώστε να εξασφαλίζεται με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη της η ομαλή και ασφαλής διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην περιοχή των εκτελούμενων έργων. Ακόμα, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να λαμβάνει όλα τα
    προβλεπόμενα και απαραίτητα μέτρα προστασίας των εργαζομένων.

    Επιπλέον, με μέριμνα της εταιρείας «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.» θα πρέπει να προηγηθεί έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για τις πραγματοποιούμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με τον προσφορότερο τρόπο από τα Μ.Μ.Ε. και το διαδίκτυο, καθώς και να παρέχεται συνεχής πληροφόρηση για τις επικρατούσες συνθήκες κυκλοφορίας (π.χ. από εισπράκτορες, κινητά και σταθερά VMS κ.λπ.), ώστε να εξασφαλίζονται οι απαιτήσεις ομαλούς και ασφαλούς διεξαγωγής της κυκλοφορίας.

    Επίσης, θα πρέπει να γίνεται απόκρυψη των ενδείξεων της υφιστάμενης μόνιμης οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης που δεν θα ισχύουν κατά τη διάρκεια των ρυθμίσεων και να τοποθετείται προσωρινή σήμανση σε κατάλληλες θέσεις.

    Δείτε επίσης