Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Η σύγχρονη φιλοσοφία οργάνωσης ενός τμήματος πωλήσεων

Η σύγχρονη φιλοσοφία οργάνωσης ενός τμήματος πωλήσεων

 

Ακόμη ένα Επιμορφωτικό Σεμινάριο υλοποίησε ο ΣΒΘΚΕ σε συνεργασία αυτή τη φορά με το Παράρτημα του ΙΒΕΠΕ ΣΕΒ στον Βόλο, με Θέμα: «Η σύγχρονη φιλοσοφία οργάνωσης ενός τμήματος πωλήσεων»

Με μεγάλη ανταπόκριση από πλευράς στελεχών επιχειρήσεων, αλλά και επιχειρηματιών, πραγματοποιήθηκε εχθές, Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019, στις εγκαταστάσεις του ΙΒΕΠΕ – ΣΕΒ Παράρτημα Βόλου, στην Α ΒΙΠΕ ΒΟΛΟΥ, το Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα: «Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ», με εισηγητή τον Δρ. Κωνσταντίνο Γεωργικόπουλο, Σύμβουλο, Ειδικό Συνεργάτη & Εξειδικευμένο “trainer” Στελεχών Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Το Επιμορφωτικό Σεμινάριο συνδιοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Κεντρικής Ελλάδος και το Ινστιτούτο Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης ΙΒΕΠΕ ΣΕΒ Βόλου, με την υποστήριξη του ΣΒΘΚΕ/Enterprise Europe Network.

Εκ μέρους του ΣΒΘΚΕ, την εκδήλωση χαιρέτισε ο Γενικός Γραμματέας του ΔΣ κ. Αριστομένης Εφραιμίδης, ο οποίος, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, μεταξύ άλλων ανέφερε ότι:

«Ο Σύνδεσμός μας, εντάσσει το σημερινό εκπαιδευτικό σεμινάριο, για την σύγχρονη φιλοσοφία οργάνωσης των τμημάτων πωλήσεων στις επιχειρήσεις, στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την παροχή τεκμηριωμένης και συνεχούς ενημέρωσης και πληροφόρησης προς τις επιχειρήσεις και τα στελέχη τους, για επιχειρηματικά θέματα που αφορούν στην καθημερινότητα τους και επηρεάζουν τη λειτουργία τους.

Η δουλειά στα τμήματα πωλήσεων των επιχειρήσεών μας είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα, οπωσδήποτε ελκυστική, πλην όμως, εξόχως απαιτητική.

Η αγορά και ο ανταγωνισμός είναι μια πραγματική καθημερινή αναμέτρηση και η πραγματικότητα έχει αποδείξει ότι το ανθρώπινο δυναμικό σε αυτά τα τμήματα πρέπει τουλάχιστον ενδεικτικά:

  • Να ανανεώνει και να διευρύνει τις επαγγελματικές του γνώσεις και δεξιότητες
  • Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές και τις εξελίξεις στην αγοραστική συμπεριφορά
  • Να εναρμονίζει τις τεχνικές πώλησης στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος
  • Να προτείνει στους αγοραστές λύσεις και αποτελέσματα και όχι απλά να πουλά προϊόντα.»

fc718f58ea20ec1360d280aabbc6baf4

c591aec26927145b60a00ca73a26873a




Total
0
Shares
Previous Article

Πέντε νεκροί και τριανταπέντε τραυματίες τον Ιούνιο στους δρόμους της Θεσσαλίας

Next Article
maravas ekloges

Ευχές του Δημάρχου Πύλης κ. Μαράβα στους Βουλευτές του ν. Τρικάλων