Τσίγκας Μουζάκι Καρδίτσας

Ασημίνα Σκόνδρα για Ε65: Πρώτα να τελειώσει και μετά τις κορδέλες κ.Τσίπρα

Μαθαίνω ότι ετοιμάζονται πυρετωδώς στη κυβέρνηση, να εγκαινιάσουν το τμήμα της Ε65, που είναι ήδη έτοιμο.  Τα εγκαίνια μάλιστα θα τελεστούν παρουσία του Τσίπρα, ώστε η φιέστα να έχει την ανάλογη επισημότητα,  για να προβληθεί πανελληνίως από τα ΜΜΕ, αφήνοντας την αίσθηση στην υπόλοιπη χώρα, ότι ένας μεγάλος οδικός άξονας, παραδίδεται στη κυκλοφορία, φέροντας την σφραγίδα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Δεν θα σταθώ στην επικοινωνιακή τακτική του Τσίπρα και της παρέας του, άλλωστε όλοι ξέρουμε, ότι είναι το ένα και μοναδικό, στο οποίο έχουν άριστες επιδόσεις.  Έχουν δηλαδή καταστεί επιστήμονες στο να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα και να στρέφουν τεχνηέντως την κοινή γνώμη, εκεί που θεωρούν κάθε φορά, ότι τους συμφέρει.

Ούτε θα σταθώ στο γεγονός ότι το 2013, που η τότε κυβέρνηση των «γερμανοτσολιάδων», έκανε τιτάνιες προσπάθειες,  για να ξεπεράσει ανυπέρβλητα εμπόδια και να επανεκκινήσει τους  τέσσερεις  μεγάλους  οδικούς άξονες, μεταξύ των οποίων και η Ε65, ο ΣΥΡΙΣΑ ως αντιπολίτευση, στεκόταν απέναντι αντιδρώντας, πυροβολώντας και καθυβρίζοντας.

Ούτε θα σταθώ στο ότι, όταν το συγκεκριμένο ζήτημα συζητούνταν στη Βουλή, το καταψήφισε πανηγυρικά, ακολουθώντας τη στείρα, μονότονη και πάντα εμποτισμένη με καχυποψία θέση του, κατηγορώντας μας, για «διευκόλυνση του πλιάτσικου» και για «εξυπηρέτηση φίλων και ημετέρων».

Ούτε βέβαια θα σταθώ στο ότι, η Ε65, κάποια στιγμή κινδύνεψε να ακυρωθεί και να μείνει εκτός των έργων, που προβλέπονταν να ξεκινήσουν εκ νέου και να ολοκληρωθούν.

Τότε κάποιοι Βουλευτές όμως, που θίγονταν οι περιοχές μας, ξεκινήσαμε αγώνα δρόμου  και με επίμονες και επίπονες προσπάθειες, καταφέραμε να συμπεριληφθεί  μεταξύ των τεσσάρων μεγάλων οδικών έργων.

Ούτε θα σταθώ στο ότι, από την ώρα που ανέλαβε τη διακυβέρνηση η πρώτη φορά αριστερά, το έργο σχεδόν πάγωσε, για ενάμιση  περίπου χρόνο.

Θα σταθώ όμως και θα επιμείνω,  στο ότι το τμήμα που ολοκληρώνεται, είναι ένα «τυφλό» κομμάτι, χωρίς αρχή και τέλος, στο κέντρο του σχεδιασμένου αυτοκινητοδρόμου και σε καμιά περίπτωση,  δεν εξυπηρετεί το σκοπό, ούτε συνάδει με τη φιλοσοφία,  του σχεδιασμού της Ε65.

Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, σχεδιάστηκε  για να συνδέσει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία, διασχίζοντας την Δυτική Θεσσαλία. Να βγάλει έτσι την συγκεκριμένη περιοχή από την οδική απομόνωση και να δώσει αναπτυξιακές δυνατότητες, στην αγροτική  οικονομία, στο εμπόριο, στην επιχειρηματικότητα και την τουριστική ανάπτυξη, δημιουργώντας παράλληλα θέσεις εργασίας , σε μια περιοχή,  που κρατά τα σκήπτρα της ανεργίας.

Το να εγκαινιάσει ο Τσίπρας, ένα μικρό και τυφλό οδικό τμήμα, καταμεσής  του Καρδιτσιώτικου κάμπου, είναι αφ ενός αστείο και αφετέρου ένας ακόμα εμπαιγμός της κοινωνίας.

Σκόπιμο και ουσιαστικό θα ήταν να συνεχιστούν εντατικά οι εργασίες, τόσο στο τμήμα Ξυνιάδας-Λαμίας, όσο και στο Τρικάλων-Εγνατίας, ώστε να ολοκληρωθεί στο σύνολό του, το μεγάλο αυτό οδικό και αναπτυξιακό έργο της περιοχής μας.

Σ΄αυτό καθοριστικός είναι ο ρόλος, οι ενέργειες αλλά και η ευθύνη των Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ  του Νομού μας και των περιοχών, που διέρχεται ο εν λόγω  οδικός άξονας.

Αφού λοιπόν ολοκληρωθεί το έργο, ας  έρθει ο Τσίπρας να το εγκαινιάσει , χρησιμοποιώντας πρώτος τον νέο αυτοκινητόδρομο…… εάν βεβαίως είναι ακόμα Πρωθυπουργός.

Εάν πάλι βιάζεται να επισκεφθεί τη Καρδίτσα, ας το πράξει, κάνοντας κάτι πιο ωφέλιμο. Να επισκεφθεί τα μαραζωμένα χωριά του κάμπου μας και τα ερημωμένα του ορεινού  μας όγκου, για να διαπιστώσει  ιδίοις όμμασι , τα επιτεύγματα της θλιβερής διακυβέρνησής του.

Ασημίνα Σκόνδρα

πρ. Βουλευτής ΝΔ Καρδίτσας




Total
0
Shares
Previous Article

Σε αδελφοποίηση με Δήμους της Γαλλίας προχωρά ο Δήμος Μουζακίου

Next Article

Απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών μέσω ΕΟΠΥΥ ως προς την Αναπαραγωγή